Woensdag smiley Woensdagavond leeg rondje Donderdagochtend leeg rondje Vrijdag smiley Zaterdag smiley Dit kreeg ik als antwoord van clearblue: Bedankt voor het bericht. Als de smiley wordt getoond dan zal de testhouder resetten en opnieuw beginnen, dus de kans is groot dat een test na een piek weer op 0 komt omdat de test dan opnieuw begint. En een LH verhoging kan tot 3 dagen duren, dus het kan ook zijn dat een andere test weer een smiley laat zien. We raden je daarom aan om te stoppen met testen zodra je de smiley ziet en dit en automatisch de volgende dag zijn je meest vruchtbare dagen. Dat van dat resetten geloof ik niet, jullie wel? Ik gebruik ze al meer dan een jaar en elke maand 2 of 3 dagen een smiley.
Hmm geen idee of dat idd waar is... Ik heb in het begin toen we probeerden zwanger te worden een cyclus 2x daags getest tijdens de vruchtbare dagen. En ik had een complete 48 uur smileys op het schermpje... Gebruik ze nu nog steeds bijna elke maand, maar stop inmiddels wel bij de 1e smiley Het kan dat je lh piek wisselt maar je zou mogen verwachten dat een smiley betekent dat je piek er is
Ja eigenlijk moet je ook na de 1e smiley stoppen. Maar ik ben nu toch wel blij dat ik door heb getest, want misschien was mijn eisprong pas zaterdag of zondag ipv donderdag. Anders had ik geen seks meer gehad.