Ovulatietest Sensitest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door CurlyWurly84, 10 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CurlyWurly84

14 okt 2012
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Ik ben sinds vier dagen in de weer met ovulatietesten van Sensitest. Ik test 1x per dag met 'middag' urine.
    Vier dagen lang heb ik op de testen geen 2e streep kunnen bespeuren maar vandaag dus wel :D! Hij is best duidelijk vind ik maar hij is nog niet zo donker als de controlestreep.

Betekent dit dat mijn ei eraan komt of hoe moet ik dit interpreteren? En moet ik vanaf nu 2x per dag testen?
    Wat vinden jullie?

Zie foto!

Bijgevoegde bestanden:

2. thirza72

thirza72 Actief lid

28 dec 2009
    259
    0
    0
    Bij mij zijn dit de positieve testen. Nog duidelijker krijg ik ze niet, maar misschien is dit voor jou wel het geval. Zou in ieder geval wel gaan klussen.

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik krijg ze ook nooit duidelijker dan dit. Je kunt even 2x daags gaan testen dan zie je snel genoeg wanneer hij weer afneemt. Of eventueel tempen, dan weet je ook zeker wanneer je je ei gehad hebt. Maar iig zéker klussen de komende dagen, anders mis je je ei misschien!

4. CurlyWurly84

14 okt 2012
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties!

Tempen is voor mij geen optie omdat ik onregelmatige diensten heb op mijn werk. Wat ik dan zal doen is vanavond weer testen en dit vanaf vandaag 2x per dag doen tot de streep afneemt in kleur. Tot die tijd gaan we het zeker gezellig maken:p.
    Wat is voor de avond een goed tijdstip om te testen? Of moet ik gewoon zorgen dat ik weinig drink en plas 4 uur voor het testen?

Deel Deze Pagina