Hi dames, ik heb een beetje gekke cyclus gehad: 2x een piek gehad met m'n ovu-testen. Als ik uitga van m'n eerste piek ben ik nu 13 dpo, 2e piek ben ik nu 8 dpo. Heel lastig. Sowieso langste cyclus tot nu toe.. Heb vandaag een eerste testje gedaan... Binnen 5 min niets, na 20 min zag ik een tuurstreepje. Ziet iemand m? Of zie ik dingen die er niet zijn? Hoop zo dat het raak is!
Ik zie helaas (nog) niks, maar ik ben ook niet zo'n goede tuurder. Hopelijk heb je komende dagen duidelijkere testen.
Zie m.ook vind m voor 5 dagen overtijd wel licht. . Lees vaak zat dat sommige vrouwen na nod pas positief testen.. hopelijk word t streepje donkerder! !
Ik zie wel wat, maar dit kwam pas na 20 minuten? Ik ga heel hard voor je duimen dat je met een paar dagen een streepje binnen de tijd hebt!
Dank jullie dames! Idd heel erg spannend! Maar fijn dat jullie ook in ieder geval iets zien. Vandaag weer een test gedaan. Dacht binnen 5 min wederom een tuurstreepje te zien, manlief ziet niets. En hij droogt niet echt donkerder op... Probeer m zo ff opnieuw op de foto te zetten! Pff vind het zo spannend! Denk dat ik anders pas dinsdag weer ga testen als ik nog niet ongesteld ben. Denk in ieder geval wel dat m'n eisprong bij de tweede piek is geweest (zou dan vandaag 9 dpo zijn, voor 14 dpo had ik denk ik echt een duidelijker streep moeten hebben. Of ik ben gewoon niet zwanger natuurlijk )
Hierbij nog even m'n test van vanmorgen. Moeilijk op de foto te krijgen. Ik wacht denk maar even 2 dagen en hopelijk is ie dan donkerder! Zien jullie m? Kan natuurlijk net zo goed een indroger zijn.. Hopelijk over 2 dagen meer duidelijkheid.
Ik denk een streepje te zien maar wil je zeker geen valse hoop geven dus over 2 dagen nog maar even een testje doen hopelijk word ie dan duidelijker
Ik wil je ook geen valse hoop geven maar ik heb op een aantal KV testen ook zo'n streepje gehad en niet zwanger... Nog een aantal dagen afwachten
Ik zie hem wel... Probeer je testdrang te bedwingen tot dinsdag of woensdag. Hopelijk dan een duidelijkere streep!