afgelopen weekend bruin bloed tijdens gemeenschap, vandaag positieve test?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door em3, 2 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    In mei heb ik een miskraam gehad bij 8 weken. Daarna dacht en hoopte ik steeds zwanger te zijn... Dat bleef uit. Mijn menstruatie bleef iets onregelmatig en ik besloot er niet meer zo mee bezig te zijn. Ik ben slecht in herinneren en ik weet niet meer wanneer ik voor het laatst ongesteld ben geweest maar iig langer dan 3 weken geleden nu. Afgelopen weekend bloedde ik wel tijdens het vrijen maar verder niet. Bruin bloed. Ik dacht dat ik ongesteld zou worden. Het bleef maar aan me knagen en ik wilde mezelf niet gek maken maar heb toch een test gehaald. En knal! Positief! Hoe kan dit nu?

Bijgevoegde bestanden:

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Nou die is zeker positief!! Proficiat!!! Misschien heb je een innestelingsbloeding gehad?

3. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Dankjewel!!! Oh het moet nog bezinken. Straks mijn vriend als hij thuis komt het nieuws vertellen. Spannend... Ik zal denk even een cb moeten doen om ongeveer het aantal weken te weten he? Ik heb vorige keer geen bloeding gehad. Het was alleen tijdens de gemeenschap. Zagen we later (sorry, beetje onsmakelijk).

4. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Hoe dit kan? Omdat je zwanger bent hihi :D Gefeliciteerd! Je zal nu rond de 4 weken zijn aan het streepje te zien!

5. Hoek

Hoek Actief lid

11 dec 2013
    442
    0
    0
    Hele zwangerschap bruine afscheiding na gemeenschap. Er goed doorbloed daar. Gefeliciteerd!! En de verloskundige bellen. Ik wist ook niet hoe lang ik al zwanger was na mn miskraam. Kon direct komen en kreeg een echo. Was toen al 7 wkn! CB gaf toen ook 3+ aan.

6. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Dankjulliewel! Oh wat spannend. Hoop zo dat ik de eerste 3 maanden door kom! Ik ga straks ergens een cb halen en morgenochtend doen!

7. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik hoop natuurlijk dat ik alle 9 maanden door kom maar jullie begrijpen vast wat ik bedoel ;)

8. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Gefeliciteerd!! :)

9. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Da's nog eens een verrassing! Die is echt knalpositief. Gefeliciteerd!

10. dorri

dorri Bekend lid

20 sep 2006
    916
    0
    0
    gefeliciteerd!

lfs, Dorri

11. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    Proficiat!

12. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Gefeliciteerd. Hoe reageerde je vriend?
    Leuke verrassing! Kom je, je cb nog even showen?

Deel Deze Pagina