In mei heb ik een miskraam gehad bij 8 weken. Daarna dacht en hoopte ik steeds zwanger te zijn... Dat bleef uit. Mijn menstruatie bleef iets onregelmatig en ik besloot er niet meer zo mee bezig te zijn. Ik ben slecht in herinneren en ik weet niet meer wanneer ik voor het laatst ongesteld ben geweest maar iig langer dan 3 weken geleden nu. Afgelopen weekend bloedde ik wel tijdens het vrijen maar verder niet. Bruin bloed. Ik dacht dat ik ongesteld zou worden. Het bleef maar aan me knagen en ik wilde mezelf niet gek maken maar heb toch een test gehaald. En knal! Positief! Hoe kan dit nu?
Dankjewel!!! Oh het moet nog bezinken. Straks mijn vriend als hij thuis komt het nieuws vertellen. Spannend... Ik zal denk even een cb moeten doen om ongeveer het aantal weken te weten he? Ik heb vorige keer geen bloeding gehad. Het was alleen tijdens de gemeenschap. Zagen we later (sorry, beetje onsmakelijk).
Hoe dit kan? Omdat je zwanger bent hihi Gefeliciteerd! Je zal nu rond de 4 weken zijn aan het streepje te zien!
Hele zwangerschap bruine afscheiding na gemeenschap. Er goed doorbloed daar. Gefeliciteerd!! En de verloskundige bellen. Ik wist ook niet hoe lang ik al zwanger was na mn miskraam. Kon direct komen en kreeg een echo. Was toen al 7 wkn! CB gaf toen ook 3+ aan.
Dankjulliewel! Oh wat spannend. Hoop zo dat ik de eerste 3 maanden door kom! Ik ga straks ergens een cb halen en morgenochtend doen!