Vanmorgen had ik dan eindelijk een knaller in mijn handen! (2de plas). Streep was donkerder dan de teststreep. Nu zit ik alleen met een vraag wanneer zouden we het beste kunnen vrijeën? We hebben het gisterenavond nog gedaan. Het is namelijk zo: Vriendlief wil niet weten wanneer ik een positieve test heb want dan voelt hij teveel druk (kan ik wel begrijpen) en dan lukt het ook niet. Nu kan ik hem wel vandaag en morgen weer verleiden maar dan weet hij ook wel genoeg.. Want zo hoog is mijn libido niet. Dus wanneer zouden we het het beste kunnen doen? Vandaag of morgen? Bedankt alvast voor jullie hulp
Oei, dat is een lastige hihi Denk dat ie er zo ie zo wel 'een gevoel' bij heeft wanneer je t ook on de dag doet? Ik zou ook voor beide dagen gaan dan mis je je ei iig niet
Ik hoop wel dat je hem dan gaat 'verleiden' in plaats van verlijden Maar ik zou ook voor de zekerheid beide dagen doen, wij kunnen niet zeggen wanneer jouw eitje springt na een positieve ovulatietest. Gewoon het zekere voor het onzekere nemen
ik zou t vandaag doen. Heb t op de dag van positieve test gedaan en daarna niet meer en het was raak.
Ik zou het ook beide dagen proberen, zekere voor het onzekere. Is het eventueel mogelijk voor jou (aangezien je zegt dat je libido niet zo heel hoog is) om richting een patroon te gaan van om de vrijen? Dan is de kans dat je bevrucht rondom je eisprong vrij groot en hoeft hij de druk niet te ervaren van een positieve test
Als je echt maar een keertje wil doen zou ik morgenochtend doen. dan zit er anderhalve dsg tussen. Ik heb eens een positieve Ovu test en toevallig ochtend erna een echo om tien uur en toen was het ei al niet neer te zien dus gesprongen ( en nee dit was geen foutje want die ronde was ik zwanger) Dus zou niet tot morgen avond wachten . Succes!!
Meiden, ik heb net weer getest en die was negatief, nog wel redelijk donker maar minder als de controle streep. Kan het zijn dat de piek echt zo kort is of omdat het met 2de plas ochtend urine was? ik ben half 8 wakker geworden, heb rond 8 uur geplast en daarna rond half 9 weer en daarin de test gedaan. Tussendoor niets gedronken en heb het ook niet expres opgehouden.