Dames zouden jullie mee willen kijken. . Bovenste van 08:00 middelste 12:00 en onderste 19:00 Normaal blijft mn positieve test wel een dag lang positief. . Is mn lh piek nu zo kort.. Of Door blijven testen??
Ik heb dit ook gehad afgelopen week. Vanaf dat 10 getest.. en dacht hem ook te hebben, zoals de middelste bij jou.. maar mijn temperatuur zakte nog niet. Ik heb nog een week door getest en uiteindelijk pas afgelopen vrijdag een echte knaller gehad.. Is de middelste anders bij jou wel een knaller dan? Je zit nu op dag 13? Als ik het goed zag? Ik zou nog even door testen als ik jou was! Het kan hem wel zijn.. lastig! (Sorry aan mijn antwoord heb je weinig haha!)
Lh hormoon wisselt, dus het kan kloppen dat je savonds minder duidelijk test terwijl je nog wel in je piek zit. Je kan het best testen tussen 11 en 13 uur. Hij lijkt inderdaad wel positief te zijn de middelste
Vorige maand was de positieve ook zoals de middelste en bleef aan Tot de volgende ochtend. Ook bevestigd met clearblue. Nu was hij dus maat halve dag positief en geen clearblue in huis.. maar ben benieuwd straks maar gezien mn afscheiding laatste dagen denk ik dat het toch mn piek was
Deze van 9;00 Nou ik kan geen bijlage uploaden.. Maar deze is dus dik positief.. Dus vanuitgaan dat dit mijn piek is en gisteren vals??
De linker is de teststreep,en die is op de foto zeker niet even donker als de rechter streep,dus niet dik positief maar nog negatief.Dik positief is donkerder dan controlestreep...
Hij is zeker positief.. in t echt gelijk aan controle streep en toch maar weer 30 euro uitgegeven aan cb. En die gaf een smiley. Bedankt voor t meekijken dames 😊
Je kan ze online goedkoper vinden. Ik gok toch dat cb gister ook een smiley gegeven zou hebben. Maar in ieder geval veel klusplezier!