Gefeliciteerd zeg! Wat een duidelijke test als je dinsdag pas je NOD hebt. Wellicht heb je een kortere luteale fase en ben je toch al dichter bij je NOD dan je denkt? In elk geval duim ik voor je voor mooie oplopers.
Vind super beide samen positieve ovu testen en nu samen oplopende testjes Heb je nu die digitale al geprobeerd? Hier is mijn lijstje nu 7-8-9-10dpo digitale 9dpo savonds
De digitale ga ik vandaag doen. Twijfel alleen nog even of ik die over een paar uurtjes zal doen of vanmiddag.
Wow wat super zeg! Ik ben zo blij voor je! Net als je er niet meer in gelooft dan zo'n fijne verrassing! Van harte meis! Ik heb dinsdag ook mijn NOD en gisterenochtend een heel vaag plusje.. ik moet nog even door testen en waag me morgen weer aan een testje! Hopelijk met ook zulk goed nieuws! 😊
OMG meiden kijk nou!!!!!!! testen tegelijk gedaan met dezelfde urine. Binnen de aangegeven tijd kwam dit er staan.
Vandaag officieel 1 dag over tijd. En uit pure onzekerheid nog weer een test gedaan. Na deze uitslag denk ik dat ik maar ga stoppen met testen. Ik loop wel tig keer op een dag naar de wc om te kijken of er echt nog steeds geen bloed te zien is. Tot nu toe gaat het goed.
Mooie test meisz Gisterenavond een dag voor nod ook nog een gedaan Vandaag nod Dit was die van gisteren smiddags
Hoop het ook een super echo word, zo een schrik al hebbek mooie testjes zoals ik met jouwe vergelijk ziet dr echt goed uit he,trek mij enorm recht aan jou testjess al had ik op cb 2-3 en ik maar 1-2 maar ja ik had op 9dpo savonds getest
Had ik al gereageerd? Nee toch? Jemig wat goed om te zien dat je zulke mooie testen hebt!! yaay! Gefeliciteerd meid! Wauw! Super blij voor je!