De titel zegt het al, toen ik vanmorgen testje deed van z&k (uiterst gevoelige dipstick) duurde het best even voor het roze doorliep na 7 min ofzo was de test pas afleesbaar en toen zag ik toch een tweede lijntje, twijfel alleen of dit geen voorgedrukt lijntje is. Oh ik ben vandaag 9 dpo. Wat vinden jullie? Foto, testje nog nat:
Ik zeg voorzichtig dat ik denk dat hij positief is, maar ik denk dat je het beste nog een testje kan doen morgen- of overmorgen ochtend.
Lastig, ik had deze op 9dpo maar werd gewoon ongesteld. Hopelijk is 't bij jou wel raak! Bekijk bijlage 470719
@ Medith, zo echt ja, die streepjes bij jou waren ook goed te zien. Dan is het helemaal piep als je ongesteld word.
Ik zou een kruidvat 2 voor 5 euro testje doen die zijn volgens mij iets betrouwbaarder! Ik duim voor je
@Dubbeltje, in het echt lijkt het ook roze..ik twijfel alleen omdat het zo lang duurde voor de roze kleurstof er doorheen was gelopen.
Heb deze ook een keer gedaan, zag er heel positief uit .. maar was toxh echt niet zwanger... hopelijk is het bij jou anders en ben je gewoon zwanger☺
Waren mijn testen gisteren van z&k en je zou denken is positief, maar van action is negatief. Waarschijnlijk vals positieve testen. Dus ik zal ze ff van een ander merk halen . Zijn trouwens 2 verschillende dacht bij de 1 wat te zien dus deed ik er nog 1.
Dd action moet je nog niet doen op 9-10 dpo. Die heeft best wat hcg nodig. Ik zou een predictor early doen (6 dagen voor nod in felroze doosje). Als er echt hcg zit geeft deze dat zeker nu aan (hij is gevoeliger dan de kv).
Nou spannend... als ik zo de ervaringen lees van anderen begin je toch te twijfelen.. maar anders wat RogiJuli zegt... even een gevoelige andere test... ben benieuwd! Hoop t voor je!
Ik heb vanmorgen zowel een dipstick van z&k gedaan, daar kwam weer eenzelfde streepje op als gisteren. En met een KV test gedaan, zag daar na 15 pas een licht streepje op, zie foto's..
@ Naatasja, ik zie bij jou ook een tweede streep op je z&k test. Je kan beter ook een kv test of Predictor early proberen, want zoals RogiJuli zegt de action test is niet gevoelig, ik duim voor je meid.