Meestal zie ik tuurstrepen wel, maar in dit geval zie ik echt niks, sorry... Hopen dat ie morgen duidelijker is
Nee ik zie niks.. Weet je zeker dat je nod gisteren was, want dan had je nu wel streepje moeten zien. Weet je zeker wanneer eisprong was?
Deze misschien beter? In het echt staat er duidelijk een streepje maar na 10 min echt duidelijker zeg maar ik lees ook vaak dat vrouwen na een week positief kunnen testen klopt dit?
Ja ik zie een (heel vaag) streepje! En tuurlijk kan je pas na je nod positief testen. Ligt er maar net aan aan hoe snel je Hcg aanmaakt, dat verschilt ook nog eens per vrouw. Ik zou morgen nog een keer testen. Spannend!
Ik zie wel iets maar echt enorm vaag voor 1 dag na nod. De vrouwen die een week na mod pas posi testen hebben hun eisprong dan ook veel later dag verwacht gehad Weet je zeker dat je eisprong 2 weken geleden was?? Bekijk bijlage 472612
Laat even duidelijker zijn in mijn verhaal. Dit jaar januari hebben wij besloten te stoppen met de pil helaas werd ik maar niet ongesteld waardoor ik in juli een primolut kuurtje voorgeschreven kreeg van de huisarts toen ongesteld geworden. Afgelopen augustus moest ik dan uit me eigen ongesteld worden dit gebeurde 30 dagen na mijn laatste ongesteldheid in juli van de kuur. Als je dan 28 dagen berekend had ik gisteren ongesteld moeten worden maar aangezien mijn hele cyclus lastig op gang komt zou het ook kunnen dat ik een langere cyclus heb
Ah dan kan het zeker, je hebt dus niet met ovtesten en tempen eisprong gevonden? 28 dagen is een gemiddelde, jouw lijf kan heel andere lengte cyclus hebben en zeker gezien je verhaal kan het ook nog zijn dat het heel onregelmatig is. Enige is dat deze kv testen ook op eisprong kunnen reageren, terwijl ze dat niet zouden moeten doen maar helaas al vaak gelezen hier, maar ik hoop voor je dat het wel degelijk een vroeg positieve test is Op de bewerkte foto's zie ik wel wat maar dan is de kleur niet te zien dus of het een indrooglijntje is kan ik zo niet zien. Misschien eens met de predictor early testen?
Bedankt voor je reactie ja een test hoort toch ook omo wit te zijn ? Als het negatief is je word zo wel onzeker is het nu wel wat of niet
Ja dat zou je denken, maar over kv lees ik wel gekke dingen. Zoals ik al typte, dat deze zo'n tuurstreep geeft en dan 2 weken later wordt ze ongesteld. Dan is het dus echt eisprong geweest. Je leest ook wel eens dat iemand gewoon ongesteld wordt en toch licht posi test, maar dat zie ik dan meer als een vroege mk. Als ze nu gaan oplopen weet je het zeker, dus morgen nog eens testen! Succes!