Kunnen jullie misschien meekijken? Deze ronde ben ik voor het eerst aan het testen met cassettes en dipsticks van Z&K. Heb ik mijn piek gehad? De testen hiervoor waren stukken lichter en de cassette van vandaag lijkt lichter dan gisteren en bij de dipsticks net andersom Alvast bedankt voor het meekijken!
Dat zou zomaar kunnen. Ze zijn goed donker. Ik heb er alleen niet zoveel verstand van. Ik zou het wel gezellig maken
Ik test zelf nu ook met ovu-testen. Echter voel ik de eisprong, op dit moment, maar mijn testen blijven licht.. Wel was de streep dikker en iets donkerder dan de test van een uur geleden..
Zou even doortesten, vaak voel je niet de eisprong zelf maar de groeispurt van het eitje. Wellicht komt je piek dus nog
Net een test gedaan.. maar blijft hetzelfde qua lichte kleur.. Vanmiddag nog maar eens testen.. De krampen zijn afgenomen (al voel ik de steekjes nog af en toe wel).. Nouja.. vanavond is mijn vriend er weer dus we gaan een erg gezellig weekend hebben
Bedankt voor de reacties. Vanmorgen en net weer getest en duidelijk minder donker. Maandag, woensdag in actie geweest en vanmorgen vriend nog even verleid, dus hopelijk hebben we het ei goed benut! @Springboon hopelijk komt jou ei ook snel en kan je hem goed benutten
@Blosjes we gaan het dit weekend erg gezellig maken Maar die sprong mag nu wel komen hoor ben nu al op dag 18 (van normaal 30)
Je weet dat een negatieve ovulatietest na een positieve ovulatietest niet betekent dat je ei al gesprongen moet zijn? Het geeft alleen aan dat je LH-piek voorbij is. Je eisprong vindt uiterlijk morgen plaats. (Binnen 48 uur na positieve ovulatietest vindt je eisprong plaats.) Dus zou sowieso morgen ook nog even goed benutten. Veel succes!
@Be Happy dank voor je bericht en je hebt gelijk hoor. De vraag is alleen of het morgen nog lukt. Vriend is morgen de hele dag weg en de avond ben ik er weer niet. Ik denk dat als we het 's nachts dan nog doen het toch te laat is.
Test van vanmorgen werd lichter... Vermoed dat die dan gisteren toch gesprongen is.. Nouja vandaag nog een keer proberen.. en dan afwachten.. Worden 2 lange weken dan Zeker omdat VL het heel graag wil
Als de test lichter wordt betekent dat niet dat je piek dan al wel was tijdens je wat donkere testjes hoor. Ik zou gewoon nog doortesten met de ovu testen want je hebt nog geen positieve test gehad dus.
Als ik dan nog niet ongesteld ben wel. Ik test in principe niet voor mijn NOD en die is 17 of 18 november. Houden we elkaar op de hoogte? Zou leuk zijn als we dan allebei een positieve test hebben!