Pff ik weet het niet meer. Had vanochtend een test die bijna niet zichtbaar was en nu opeens deze. Is deze nou positief of nog niet?
Bedankt voor je reactie. Ik zie nu hij indroogt dat hij inderdaad nog niet positief is. Maar wat een verschil met vanmiddag toen was de tweede streep amper zichtbaar.
Deze is nog net niet positief maar het kan heel snel gaan! Ik had de ene dag bijna een onzichtbaar streepje en de dag erna was mijn piek. Ik denk dat als je over een paar uur of morgen ochtend zou testen hij wel knalt.
Zit op het randje. Zal straks nog eens testen en hoop dat hij dan wel positief is. Pff wat een ellende als je echt moet timen. Voor degenen die niet weten waar het over gaat, do en vrij geen mogelijkheid om te klussen. Had dus liefst vandaag de knaller gehad of anders pas vrijdag maja een ei kun je helaas niet plannen. Dus het hangt er nu om of deze maand een gemiste kans gaat worden of nog net een kansje gaat maken
Dat hoop ik ook. Vanochtend weer een donkerdere test maar nog niet positief. Ik hoop dat de knaller nog 2 daagjes op zich laat wachten.
En dan heb je een uur later toch die knaller in je handen. Vanochtend nog gezellig gemaakt. Zal dat voldoende zijn? Morgen en vrijdag kunnen we het niet meer gezellig maken.
Er ligt nu een voorraadje klaar iig en zou het zaterdagochtend (als dat kan) nog even gezellig maken. Je ei springt morgen of vrijdag dus opzich zit je nog wel goed hoor.
Hopen dat t genoeg is, zou de eerstvolgende kans nog wel benutten, ook al is dat pas zaterdag. Dan heb je alles gedaan.
Vanochtend gezellig gemaakt en net een knaller. Dan springt ie op z'n laatst vrijdag. Prima timing hoor!
Dit... Maar ik zou het zaterdag zeker nog ff doen voor de zekerheid! Stel dat de streep vanavond/morgen nog duidelijker wordt, schuift ook je eisprongdag op