Ben heel benieuwd! Heb je inmiddels al getest? Ik ben zelf niet heel erg fan van de testen van de Action maar ik zie wel wat op je testen dus ben benieuwd wat een ander merk test laat zien
Ja.. gisteren actiontest licht positief. Maar het vreemde was dat hij binnen afleestijd (zeg 6 minuten) zo was als op de foto.. bij 10 minuten nogmaals gekeken en toen nagenoeg wit. Vandaag de dr original gedaan en die is negatief. Zie ergens in de verre verte wel een grijze lijn, maar niet roze.
Dit zijn ze opgedroogd. Eerste met flits, 2e zonder.. Ik blijf hoopvol, eigenlijk tegen beter weten in. Laat het dan maar doorbreken.....
Ik zie m hier toch echt hoor Al in de middag een test gedaan? Die waren bij bij altijd beter dan ochtend
Zijn allemaal geen ochtend testen.. neem steeds voot niet te doen, en doe dan toch.. misschien toch een keertje wel met eerste urine doen.
Ergens had ik goede hoop, maar aangezien het niet duidelijker wordt als dit, vermoed ik dat ik ineens onregelmatig ben..
Zou zo maar kunnen.. het was iig een vreemde cyclus. Voelde ook al twee weken alsof het ieder moment kon doorbreken.. ben iig blij dat het er nu is. Je wacht er dan toch op. En ik haat wachten