Ik kon het niet laten en heb vanmorgen een action zw test gedaan en dacht dat ik het streepje gewoon wilde zien omdat het wel erg in de verte was.na mijn werk de test aan mijn man laten zien en die zei ja dit weet ik ook niet ik zie wel IETS maar duidelijk is hij in elk geval niet Dus ml naar de kruitvat gestuurd voor de 2v5 test en deze is dus van vanmiddag zonder ochtendplasje nod is rond de 18de Tuurlijk het kan nog alle kanten op maar ik wilde hem toch even laten zien voor de tuursters onder ons
Dank jullie wel, maar ik wil eerst een duidelijke test in handen krijgen voordat ik mezelf blij ga maken hoor het kan nu nog alle kanten op dat besef ik heel erg goed.
vol licht van de keuken erop deed wonderen, als je hem in normaal licht bekijkt, is hij echt heel erg licht hoor. Ik twijfelde zelfs of het wel echt een streepje was en geen schaduw, maar toen ik hem tegen het licht hield bij het raam zag ik hem
Ik zie m ook maar vind 'm eerlijk gezegd wel grijs. Hopelijk zie ik het gewoon verkeerd en ben je gewoon hartstikke zwanger!
Ik zie 'm heel duidelijk! Alleen vind ik ook deze grijs. Wat voor kleur heeft ie in het echt? Hopelijk ben ik gewoon een beetje kleurenblind