Geen idee. Ik hield niets bij in de zin van ovulatietesten en temperaturen enzo. Ook was ik erg onregelmatig. Door nu terug te rekenen adhv mijn zwangerschapsduur weet ik dat ik 3+4 was bij de positieve test. Als ik van mijn gemiddelde duur uit ga was dat 10DPO.
Volgens je temp zou je nu op 15 dpo zitten. (Nog steeds twijfel ik over een eisprong). Zoals ook al in een pb gezegd denk ik niet dat je zwanger bent. Een test had al veel duidelijker moeten zijn. Ik zie op je test helaas niks. Je bent nu dus al ruim overtijd. Ik zou het over 2-3 dagen nogmaals proberen.
nee zit op 12 dpo morgen 13. Vanaf 6 september os m'n eitje gesprongen dus 12 dpo. K ga over een paar dagen testen anders bloedtest als K nog steeds niet ongesteld ben
Je laagste temp was op cyclusdag 19 vanaf dag 20 ging hij omhoog. En nu zit je op cyclusdag 34. Dag 19 zou dus je ei moeten zijn geweest. 34-19 = 15dagen en dus 15 dpo.
Nee heb t vermeed opgeschreven k moest elke keer van kaartje naar zwangerschapspagina dus heb de 6e op dag 21 m'n ei gehad
Dus de laatste tempen die je een half uur geleden doorgaf waren ook al niet goed?? Ik geef het op!! 3x verschillende tempwaardes heb je inmiddels doorgeven,,nadat ik telkens een beredenering gaf die blijkbaar niet de juiste was die je wou horen.. Ik denk niet dat ik je deze ronde nog verder kan helpen, want elke keer veranderen je tempwaardes weer. Hopelijk is je test snel duidelijk positief! Zal voor je duimen.