Meiden, Ik snap het niet meer! Ik heb maandag een positieve over test gehad en dinsdag was hij weer positief in de morgen. In de middag liep de test al af. Vanmorgen dacht ik, omdat ik steken in mijn onderbuik heb, ik doe nog eens een ovu test en deze lijkt ook positief. Nu heb ik wel al "last" van wittige afscheiding, dus lijkt mij geen vruchtbaar slijm meer.. Wat denken jullie?
VAAAG.... ik snap er net zo veel van als jou... Toevallig ook een topic net geopend.. geloof dat ik m gemist heb , de piek, voelde vanochtend eisprong... grrrr. Heb trouwens wel es gehoord dat als je ei niet gesprongen is, het een 2e keer probeert........? of misschien heb je er 2?
Ooooh lekker dan! Vanavond dus nog maar even dik aan de klus Jaleisha. Er is nog kans Ellende he die klote stress van de klote testen Ja?! Ik heb nu wel mega veel witte afscheiding (lekker verhaal). Vind het gewoon een beetje ongemakkelijk. Vanavond dus nog een keer klussen voor als mijn ei het voor een 2e keer heeft geprobeerd? Maar dat in combi met de afscheiding..ik snap er niks meer van
Ach.. man.. blijf klussen wuhahahahaah (en ik die man maar verleiden hahaha) Ja ik ben t rode draadje ook een beetje kwijt hoor... Gewoon maar doorklussen en afwachten... Blijf je doortesten nog? Ik blijf nog wel even testen, even kijken wat er gebeurt, maar verwacht dat het alleen nog maar meer onduidelijkheid zal zaaien....
Hahaha zo herkenbaar!!! Die van mij zei van de week: ik voel me net een stier Nee denk morgen nog een test, maar doortesten geeft alleen maar meer onzekerheid! Maandag heel de dag een soort kramp gehad dus was er echt vanuit gegaan dat mijn ei rond die dag langs is geweest. Mijn nod is volgende week zaterdag, dat zou betekenen dat mijn lf ook wel erg kort is/wordt. Ik hoop eerder op jouw laatste argument een innesteling (al ga ik daar maar niet vanuit)
wuhahahah...! Nou kom op bulls eye!!! Oh my.. ik zou te nieuwsgierig zijn om niet door te testen hahaha.. EN als de ovu testen zouden blijven over n dag of 2 de predictor early... hahahah... heus niet slim dat eeuwig vroege testen... Hoop echt dat t innesteling is....!!!!!! Zou tof zijn....
Die sreken etc komt door het groeien vd eitjes. Ik verwacht dus dat jouw ei vandaag/vannacht/morgen gaat springen. Succes en veel plezier.
Sorry jaleisha maar een innesteling kan echt nog niet!! Een ei springt 1-2 dagen na de posi ovu. Ong. 5-10 dagen daarna is de innesteling pas en pas een paar dagen daarna komt er hcg vrij waar een ovu op zou kunnen reageren. Het nu doen van een zw test is slecht advies.
Ja ik zeg ook heel.stoer dar ik het niet doe maar ik weet het zo net nog niet. Heb nu ren zeurderig gevoel achter mn schaambeen (stom woord!) Geen pijn, maar meer een soort kramp! Geen idee hoe een eisprong of een innesteling voelt!?
Too much wishfull thinking... Maandag had ze een posi ovu test.. zou ie dinsd. / woe gesprongen zijn... of dus niet. zou t dan betekenen dat dr ei het opnieuw probeert als enige logische verklaring?
Mjin eisprong voelt als zeurende steekjes, voel ze ook links of recht.. In mijn geval nu duidelijk rechts.. Maar als wat RogiJuli zegt is de pijn niet het springen maar het groeien van het eitje.... Maar als mijn ei nog groeit zou ik een posi ovu test verwachten. Ik gooi de hele zooi weg haha, ga nog gewoon tempen en zie t wel Innestelling is oveigens vernijniger! Heb t in alle zwangerschappen duidelijk gevoeld, echt ff zo'n felle steek, prik ofzo...
Maar ik had verwacht dat mijn ei al geweest was, maandag had ik al een knal test, eigenlijk dezelfde misschien nog wel iets donkerder dan deze. Is dat niet raar dan? En dan de witte afscheiding?
Zit dat gevoel dan ook laag in je "doos"? Ik heb dit gevoel nog nooit echt gehad, echt achter het bot zit het...
Nee dat van mij tijdens eisprong zit hoger... En van innesteling op dezelfde plek als menstruatie kramp.. Baarmoeder, vlak boven t bot zeg maar... Ik ben heel benieuwd hoe het afloopt met je Tallies Duimpies draaien!
Ok maandag en dinsdag posi test. Dan zou je ei woensdag kunnen zijn. We zijn nu 2 dagen verder en dus is een innesteling echt niet mogelijk. Wat wel kan zijn 2 opties: 1) is dat je ei niet gesprongen is en je lh piek nu weer hoig is omdat je ei dus nog moet gaan springen. Ik heb ook vaak vruchtbaar slijm een dag of 3-4 voordat mijn ei springt. 2) je ei is al wel gesprongen maar de kv test blijft posi omdat deze testen daar om bekend staan helaas
Ik heb geen idee of je ei is niet gelukt om de eerste keer te springen, lees ik weleens of je moet eerder je ei hebben gehad dan je eerste positieve test en hij reageert nu op je hcg.. Geen goede verklaring :S
Nee een innesteling is inderdaad heel vroeg! We gaan het afwachten! Ik wist niet dat deze testen daarom bekend stonden! Dus toch maar over op andere testen, want deze brengen mijn hoofd op hol!!
Ik denk inderdaad dat mijn ei nog moet gaan springen dan.. Eerder ei kan bijna niet als ik naar mijn ovu testen kijk. Al had het natuurlijk wel fantastisch geweest