zien jullie ook wat ik zie?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door patricia221188, 11 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Oh meisje wat naar!
    Je bent inmiddels bij de ha, laat je iets weten zodadelijk?
    Je moet idd afdwingen eerder te mogen komen bij de gyn. Ik heb de afgelopen 8 maanden 4 miskramen gehad. Ik moest ook 3 maanden wachten, maar na de 4e heb ik ook duidelijk gezegd dat ik dit niet wilde. Het is onmenselijk om iemand zolang in onzekerheid te laten. Ik ben inmiddels meer dan een maand (was dus al na 4 weken ipv 12) onder behandeling bij de fertility gyn...
    Sterkte, en ik hoop heel hard dat deze beeb gewoon blijft plakken!!

2. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    Hoi Patricia,

Al nieuws? Wat onzettend spannend en naar allemaal. Ik hoop toch dat het er nog zit..

Heel veel sterkte!

3. patricia221188

20 mei 2011
    58
    0
    0
    NULL
    helmond
    hoi meiden, bedankt voor jullie steun.
    ik had het al een beetje aan voelen komen, ik voelde alweer die bekende rugpijn en druk op mijn baarmoedermond wat ik de vorige keer ook had.
    morgen moet ik bij de dokter komen om 10 over 11 , dan zal denk ik wel besproken worden wat ze willen gaan doen, dat laat ik morgen wel weten als ik ben geweest.
    pff weer met de 4 weken en 3 dagen, dat was de vorige keer ook al zo.

liefs patricia

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Patricia een hele dikke knuffel voor jou meis!

5. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    O wat erg voor je. Ik word er naar van. Ik hoop toch zo dat ondanks dat alles goed is.

Heel veel sterkte hoor.

6. patricia221188

20 mei 2011
    58
    0
    0
    NULL
    helmond
    de dokter (vervanger want mijn eigen dokter is pas bevallen) was gelukkig heel medelevend, en heeft voor me een verwijsbrief voor een echo gegeven,daar heb ik zelf naartoe gebeld en de echo heb ik as dinsdag om 14.15
    ze zei me ook stel dat je het niet na laat kijken en er blijven resten zitten dan kan dat gaan woekeren?? weet niet wat dat is maargoed volgens mij wil ik dat ook niet weten.
    en als het bloedverlies volgende week nog niet over is moest ik ook weer bellen.
    ook heb ik het met haar over de onderzoeken gehad, ze zei dat ze het wel slim vond om die eerder te gaan doen, en moest het even meteen vragen als ik belde voor de echo, dat heb ik dus gedaan maar moest van de gyn in het ziekenhuis eerst de echo dinsdag afwachten, en dan als er niets meer te zien is word de afspraak van 12 juli ook geschrapt en word er besproken of de onderzoeken eerder kunnen starten... ik hoop het maar.
    nu maar weer afwachten, heb ook stolseltjes verloren vandaqag dus ik verwacht niet dat er iets te zien is dinsdag.

liefs patricia

Deel Deze Pagina