Ja hoor, ik zie 'm. Ik ben heel benieuwd hoe je test er woensdag uitziet. Paar dagen verder en met ochtend urine. Alvast gefeliciteerd!
Ik hoef ook niet te turen, ik zie de 2e streep ook. Wel licht maar zeker zichtbaar! Ben benieuwd vandaag?
Net toch maar een testje gedaan. Nu weer een tweede streepje en denk zelf iets donkerder. Binnen aflees tijd een foto gemaakt. Durf nog niet te hopen.
Ik zie ze ook maar met dit soort streepjes wil ik nog niet gaan juigen. Niet dat ik het je niet gun,natuurlijk gun ik het je! Maar heb zelf ook wel eens van dat soort streepjes gehad maar werd dan alsnog ongesteld. Daarom ben ik geen voorstander van voor je nod testen. Test gewoon over een paar dagen opnieuw en al je zwanger bent zal de test een stuk duidelijker zijn! Spannend!!!!
Thnx dames voor het kijken. Zelf zie ik ook een streep en in het echt nog duidelijker. Manlief zag hem vanmorgen ook. Vanmiddag maar even naar de etos of kruidvat. Vind het zo spannend.
Ik zie ook een streep hoor! Belangrijk is dat ze iedere dag een klein beetje donkerder worden. Suc6 met de verdere testen en alvast een kleine proficiat hoor!