Welke ovu testen gebruiken jullie?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door larisa1, 29 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. larisa1

larisa1 Actief lid

30 jun 2014
    272
    0
    16
    Lieve meiden!

Ik ben net ongi geworden en ben al beetje opzoek naar welke ovu testen ik komende maand ga gebruiken. Afgelopen maand heb ik die van de Action gebruikt maar die kleurde niet helemaal even donker als de T lijn bij mij terwijl dat wel achteraf wel 100% mn ei was...

Zit nu te twijfelen of ik die van Sensitest extra gevoelig zal proberen, iemand hier ervaring mee?

Is het zo dat je ovu testen echt nooit met ochtendurine mag doen of scheelt dat ook per merk? Ben namelijk een erge theeleut en ben gewend om de hele dag door te drinken daarom zou het voor mij fijn zijn een test te gebruiken die ook in de ochtend gebruikt mag worden..

2. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Ik heb de zwanger&kids ovulatietesten. 50 testen + 3 zwangerschapstesten en thermometer voor 33 euro ofzo... Ben er net mee begonnen en nog geen eisprong gehad dus weet niet hoe de test streep kleurt.
    Volgens mij is het standaard dat je niet met de eerste ochtendurine moet doen. Ik drink ook veel thee en water, maar dat doe ik nu tot 12.00 uur en daarna drink ik zo goed als niks meer totdat ik thuis ben van het werk (ongeveer 16.00 uur).

3. manouk81

manouk81 Bekend lid

21 mei 2012
    506
    1
    18
    Ik gebruik sinds deze maand weer de digitale van CB. Had vorige maand de action testen maar vind een smiley toch duidelijker.Je ziet trouwens wel net als met de gewone testen de streepjes steeds donkerder worden tot er een knaltest is. Dan zie je ook een smiley..
    CB kan trouwens wel met ochtend urine, dat vind ik erg handig.

4. Drieka

Drieka Niet meer actief

De action testen werkten bij mij ook totaal niet, 6 maanden geprobeerd en echt waardeloos! Heb de Sensitest extra gevoelig geprobeerd en was de 4de maand dat we het gebruikte zwanger! Ik ben er helemaal tevreden over en zou nooit meer iets anders gebruiken.

Deel Deze Pagina