Zit vast tussen m'n oren. De nuchtere ik, verandert even in een zenuwpees haha. Moet het gewoon los laten nu
Dat wel maar vind zaterdag en vandaag niet zo groot verschil. Denk dat ik gewoon los moet laten maak mezelf koek koek
Die van zaterdag is geler op de achtergrond dat vertekend het beeld misschien wat maar die van vanochtend is echt donkerder en moet nog verder opdrogen. Ik vind het er goed uitzien.
@paula1984 wouw wat goed je bent al zwanger. Ik weet nog dat je de vraag stelde of t gek was om aan een derde te beginnen en of dat anderen daar wat van zouden vinden. Maar het is al zover super meis❤️❤️❤️❤️Gefeliciteerd.
Haha ja. 06/07 spiraal eruit 1x menstruatie gehad en nu zwanger. We zijn echt gezegend en beseffen heel goed wat een geluk we hiermee hebben.
Lijkt mij prima oploop. De 2e en 3e test zijn bijna gelijk aan elkaar maar die laatste is echt duidelijk opgelopen! Gefeliciteerd!
Ik zie tussen de 2e en 4e een zeer duidelijke oploop. Gefeliciteerd nu hopelijk lekker genieten. Edit: ik zie zelfs oploop tussen de 3e en de 4e test.
Meis je verdient t gewoon je zet je al jaren in voor ons en nu is het toch fantastisch dat je nu dit geluk ook al met ons mag delen het is je harstikke gegund