Hoi meiden, ik wilde er gister een paar halen maar bij kruidvat en etos waren ze uitverkocht. Ook zijn ze echt prijzig! Waar halen jullie ovulatietesten?
ik koop ze op internet bij zwanger & kids dit zijn dipsticks en ze zijn echt veel goedkoper dan die van de kruidvat
hier heb ik de CB-ovu testen besteld: Clearblue Digit Ovulatietest 20 st? Bestel op Drogistplein: Gister besteld en vandaag al ontvangen. En hier bestel ik stapels goedkope strips: Ovulation kit | Ovulation predictor | Ovulation tests | Ovulation test UK Ook snelle levering alleen omdat uit engeland komt duurt het iets langer.
Ik heb ze gisteren besteld en betaald met ideal. Vandaag had ik ze al in huis. En ik heb gelijk ook 3 gratis zwangerschapstesten bijbesteld. Uiterst gevoelige zwangerschapstest
Altijd goede ervaringen met deze testjes, je moet ze wel oip een rijtje op een paiertje plakken, dan zie je je piek er goed tussen zitten! Ik heb er nu al veel cyclussen mijn ei mee gevonden!
Zeker goedkoop zeg! Alleen is het betalen via credticard of paypal en die heb ik geen van beiden helaas...
Bedankt voor het antwoord dames. Heb inmiddels toch maar een pritt stift gebruikt. Maar zo´n roller is een goed idee. Plakband is op na sinterklaas volgens mij. Want ik kon niet eens plakband vinden. Kon kiezen tussen bison kit of pritt stift.