Vorige maand heb ik plotseling mijn ei op dag 10 normaal op dag 14 ik begin pas op dag 10 met testen. Ik begin meestal wel van te voren want die zie je mooi en duidelijk je lijntjes donkerder worden maar. Vorige maand dus bijna mijn ei gemist ik krijg wel echo's vanwege geen natuurlijke eisprong en clomid gebruik maar vorige maand dus ook 2e echo te laat gehad. Wanneer zouden jullie nu beginnen ?
Dan zou ik dus een paar dagen voor cd 10 al beginnen voor de zekerheid. Misschien gelijk na je menstruatie.
om diezelfde reden test ik dus echt vanaf dag #1 van mn menstruatie, laatste keer was mijn ei pas op dag 25, maar de keer ervoor een stuk eerder! dag 12-13! ken ook iemand die haar al kreeg op dag 7! en die online testpakketjes zijn zo goedkoop, voor 15,00 incl verzenden heb je al 30 ovulatietesten + 6 zwangerschapstesten.. dat vind ik een minimale investering persoonlijk (maar dat is voor iedereen weer anders natuurlijk) dus ik test vrolijk elke dag en word daar heel relaxed van.. zo weet ik zeker dat ik een eventueel eitje nooit mis!