Nou met heel veel fantasie op die laatste een grijs dun potlood streepje... Hoop dat hij duidelijker gaat worden. Als hij echt positief is moet je morgen wel een echte oploop gaan zien.
Ik zie op je test van vandaag zeker een streepje. Denk alleen nog geen 12 of 13 dpo! Hoop dat deze mooi op gaat lopen
Ik ben erg beniewd wat jij denkt. Ik heb 13 april seks gehad( de enige keer deze maand). Ik ben verder nog erg onregelmatig ongesteld(na mijn zwangerschap). Wanneer denk jij dat ik een test kan doen?
Sorry, maar dit lijken wel opgedroogde testen geweest waar je water hebt laten doorlopen. Er zit namelijk nog opgedroogde urine (gele kleur) aan de zijkanten vd strip. Ik zou graag willen dat je dit als positief kan zien, maar ik zou hier niet vanuit durven te gaan.
Sperma kan 5 tot 7 dagen overleven. Stel dat je eisprong 5 dagen later was (18 april)... dan ben je nu pas 9 dpo. 4 dagen later 10 dpo enz.
Ik ook haha, maar het blijft wel angstvallig stil. Zal wel niets geweest zijn denk ik anders kom je heel snel terug Blijf het alleen wel apart vinden, deze testen zijn bij mij altijd spierwit gebleven als ik niet zwanger was, zelfs na opdrogen. Heb werkelijk nooit indroog strepen gehad.