Ja hij is nat hetzelfde als gisteren. De opgedroogde van gisteren middag geen twijfel streepje maar echt duidelijk te zien.
Dan maakt het niet uit dat het niet is opgelopen. Hcg verdubbelt na 48/72 uur. Lekker blijven testen! Mijne is wit weet jij of dat dat toevallig te maken kan hebben met misschien nog te vroeg? Heb al vanaf gister ovhtend lichte krampjes af en toe maaar nog niet ongi. Normaal ben ik het wel na een dag.
Kan nog alle kanten op meid, hcg verdubbelt om de 48 uur, dus kan hij vandaag het zelfde zijn en morgen duidelijker.
Dat kan zeker.. wellicht latere eisprong of innesteling. Ik heb voor mezelf er een hard hoofd in.. ben vandaag 15 dpo. Had op 11 dpo ook echt krampen alsof ik ongesteld moest worden. Maar daarna niks meer. Zometeen een bloedtest vragen hoop dat ik dan wat meer duidelijkheid heb.
Sommige mensen testen pas 18 dpo positief meis dus het kan nog! Ik zelf heb 3 tm 7 juni pijn gehad in mn eierstok en daarna was t weg, ik ging er dus vanuit dat ie daar ergens was gesprongen en nu 2 weken later ongesteld zou worden. Maar ben t dus ook nog niet. Dan is ie denk ik idd later gesprongen en test ik iets te vroeg. Dagen duren lang zo he? Haha
Ja met mn zoon ook tuurstreepje pas op 18 dpo. Maar liepen toen wel op. Zit nu in de wachtkamer bij de fa arts zal er straks 1 maken. Pff dagen lijken jaren te duren op deze manier
Oooooh wat spannend zeg ik ga zeker duimen!!!! Kun je je een beetje bezighouden in de tussentijd? Ik heb net even geshopt bij de action, meteen even een testje meegenomen daar. Wil het nog niet doen, maar je kan ze maar hebben. Vind het zo gek dat ik gister en vanmorgen hele lichte krampjes had, vannacht ook en nu is het zo goed als weg. Als ik ongi word dan voelt dat van te voren veel zwaarder aan normaal. Word er gek van haha Laat het weten he strakjes!!
Hcg was 9, iets verhoogd maar ze wilde niet spreken van een zwangerschap. Dus wachten op mn menstruatie dus maar en op naar de volgende ronde..
Zit te twijfelen of ik morgenochtend nog een testje zou wagen. . Maar wellicht maak ik mezelf er alleen maar gek mee omdat de fa zei dat dit niet goed kon zijn.. Wat denken jullie doen of rustig wachten op mn menstruatie?
Ik heb vanmiddag ook zon test gedaan en na een paar uur Verdween me plusje maar hij was licht positief
En daarbij, zolang ik niet ongesteld ben blijf ik testen hoor! heb je al een cb geprobeerd die al 4 dagen voor nod kan aangeven zwanger of niet zwanger?? Ik snap hierbij trouwens niet wat hier de meerwaarde van is.. Omdat die van kruidvat voor nod ook een streepje aangeeft bij veel meiden..
Vanmorgen bruine afscheiding en erge krampen dacht dat mn ongi begonnen was.. maar niet dus. Net gauw toch tegen beter weten in naar de Action geweest. En getest met bijna doorzichtige urine..