Zien jullie twee streepjes op de test?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Liz D, 23 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

zie jij twee streepjes?

  1. ja

  2. nee

  3. weet niet

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Liz D

    Liz D Lid

    23 jul 2007
    60
    0
    0
    Hey Maranka,

    Wat heb je dan van symptomen?
     
  2. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    de bovenste niet zo maar de onderste vindt ik toch vrij duidelijk
     
  3. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    van harte gefeliciteerd
     
  4. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Voor NOD, branden maagzuur en geen afscheiding.

    Na NOD, een dagje of twee nog brandend maagzuur en daarna eigenlijk alleen wat moe. En gisteren wat onrustige darmen. Vandaag helemaal niets. Oh ja, ik heb ook weinig trek. Ben normaal nogal een snoeperd en kan niets laten staan, maar dat gaat nu vanzelf hoef er niets voor te doen.
    En mijn Bh zit wat strakker. Maar ik ben dus niet misselijk en heb geen zere borsten. Ook niet duizelig of iets dergelijks.

    En Liz, die banner staat je super! Gefeliciteerd!
     
  5. Liz D

    Liz D Lid

    23 jul 2007
    60
    0
    0
    Dank je wel! Maar euh ik denk het antwoord te weten op jouw onzekerheid hoor, je bent gewoon nog niet ver genoeg zwanger om al veel symptomen te hebben, hangt ook af van de ene persoon tot de andere.

    Ik zit al een weekje met zo symptomen dat ik eingelijk dacht, hier klopt iets niet. Meestal heb ik ook de week voor dat ik mijn menstruatie moet krijgen enorme zin in zoetigheid en ben ik nogal humeurig, nu had ik dat allemaal niet vandaar dat ik vermoedens begon te krijgen.

    Gewoon nog even wachten,eens we nog een keer zover zijn zullen we nog genoeg kunnen klagen tegen mekaar over onze kwaaltjes. :D
     
  6. Liz D

    Liz D Lid

    23 jul 2007
    60
    0
    0
    Dank je wel! Maar euh ik denk het antwoord te weten op jouw onzekerheid hoor, je bent gewoon nog niet ver genoeg zwanger om al veel symptomen te hebben, hangt ook af van de ene persoon tot de andere.

    Ik zit al een weekje met zo symptomen dat ik eingelijk dacht, hier klopt iets niet. Meestal heb ik ook de week voor dat ik mijn menstruatie moet krijgen enorme zin in zoetigheid en ben ik nogal humeurig, nu had ik dat allemaal niet vandaar dat ik vermoedens begon te krijgen.

    Gewoon nog even wachten,eens we nog een keer zover zijn zullen we nog genoeg kunnen klagen tegen mekaar over onze kwaaltjes. :D
     
  7. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Liz, bedankt voor de geruststellende woorden ik zal er nog eens aan denken als ik eens boven de pot hang :) .
     
  8. sanneke

    sanneke VIP lid

    3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Euh... je bent 4 weken en 1 dag zwanger, dan is de hoeveelheid hcg in je bloed ook nog niet zo hoog. Wacht een paar dagen en doe nog een keer een matcare test en je zult zien dat ie dan veeeeeeeeeel duidelijker is. Was bij mij ook zo. Een lijn is een lijn, dus hij geeft zeker aan dat je zwanger bent, ook al is het lijntje dun.

    En gefeliciteerd allemaal met je zwangerschap!
    groetjes sanneke
     
  9. redone

    redone Fanatiek lid

    2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd.

    Ik heb ook met matcare getest en de eerste test gaf een heel licht streepje aan(4 dagen voor nod) op de dag dat ik ongi moest worden weer getest toen was de streep al veel duidelijker.
     
  10. Lintje

    Lintje VIP lid

    9 okt 2006
    6.215
    1.422
    113
    Nederland
    Ja, twee streepjes, Gefeliciteerd! :D
     
  11. Liz D

    Liz D Lid

    23 jul 2007
    60
    0
    0
    zo ik ga nu even naar de dokter om bloed te laten prikken, ik hou jullie op de hoogte, morgen weet ik of ik al dan niet zwanger ben. Duimen jullie mee?
     
  12. redone

    redone Fanatiek lid

    2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    ik duim met je mee.
    Succes bij de ha
     
  13. Liz D

    Liz D Lid

    23 jul 2007
    60
    0
    0
    ben net terug morgen tussen 18 en 19 uur mag ik bellen!
     
  14. mams28

    mams28 Lid

    18 jul 2007
    20
    0
    0
    Het lijken wel 2 streepjes...
    Mijn vorige zwangerschap had ik een test van het kruidvat deze was ook zo onduidelijk.
    Meteen een clear blue gehaald en die was zo positief als maar zijn kon, mischien toch een andere test proberen
     
  15. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Liz ik ga morgen meteen kijken om 19.00 uur!
    Ga je nog een andere test proberen?
     
  16. Liz D

    Liz D Lid

    23 jul 2007
    60
    0
    0
    da's lief Maranka, ik zal ook direct komen posten van zodra ik meer nieuws weet. Ik heb vandaag nog een test gedaan en daarop waren de streepjes al duidelijker.

    Tot morgen, wachten duurt lang hé 8)
     
  17. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Maar ik weet de uitslag van je bloedtest al hoor ;) !
     
  18. Liz D

    Liz D Lid

    23 jul 2007
    60
    0
    0
    o ja? ;) weet jij dan meer dan ik? Heb jij gebeld voor mijn uitslag? :) :D nog 6 uurtjes ;)
     
  19. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Meid ik wens je veel succes maar volgens mij ben je ook gewoon zwanger :) maar toch nog even 5 uurtjes wachten.
     
  20. als ik naar je testen kijk in je album zeg ik gewoon:
    PROFICIAT!
     

Deel Deze Pagina