Heeft het zin om eerste ronde te starten met tempen?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Pinjo, 19 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinjo

Pinjo Bekend lid

5 jan 2008
    672
    0
    16
    Hallo allemaal,
    In december ben ik gestopt met de pil en ik zit nu dus in mijn eerste ronde, op dag 35 om precies te zijn. Zit met smart op ongi te wachten, maar er zijn geen aanwijzingen dat die er aan zit te komen. Na wat hoofdpijn en misselijkheid toen ik net stopte met de pil, zijn alle fysieke ontpillingsverschijnselen nu verdwenen en voel ik ook niets wat op een ongi kan duiden. Wordt er een tikje zenuwachtig van... Ik zie hier namelijk dat het soms allemaal nog veeeeel langer kan duren. In de hoop om toch eerder een eisprong te kunnen spotten of weer iets van een cyclus te kunnen ontdekken zou ik eigenlijk dus willen tempen. Maar... heeft het eigenlijk wel zin heeft om in je eerste ronde te gaan tempen? Wat zouden jullie aanraden?
    Dank voor de reacties!

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik raad het af, geniet nu maar eerst eens van het spannende en spontane vrijen voor een baby.
    Je kunt nog altijd gaan tempen, wanneer het wat langer duurd.

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Als je regelmatig vrijt (2-3x per week of meer) zou ik het zeker _niet_ doen. Als jullie het niet zo vaak doen, kan het evt. wel. Maar verder ben ik het helemaal eens met Natasja.

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik zou het ook niet doen, dat maakt het allemaal zo beladen. Na een maand of 6 zou ik daar eens aan beginnen.

5. Pinjo

Pinjo Bekend lid

5 jan 2008
    672
    0
    16
    Dank je voor jullie reacties. Ga er inderdaad toch maar even mee wachten...

Deel Deze Pagina