Hi meiden. Ik wil graag jullie mening... Ik test al paar dagen streepjes op z&k midstream.. Nu heb ik vanmorgen getest met kv 2v5 en die is negatief...? Kan ik ook de z&k midstreams niet meer vertrouwen?:x Zit nu op 12 (of 13) dpo ..
Ik had deze ronde de eerste dagen alleen streepjes op die van Action, een paar dagen later pas op kruidvat (maar toen wel heel duidelijk). Het kan aan de foto liggen maar ik vind het streepje op de foto niet heel overtuigend, is hij net zo dik als de controlestreep en lichtroze? Ik zou nog even een paar dagen doortesten, dan zie je ze vanzelf oplopen. Spannend, hoop voor je dat het raak is!!
Bij mij waren die z&k gevoeliger als kv. Misschien is je hcg nog te laag voor de kv-test. Hopelijk over een paar dagen een duidelijke streep!
Het streepje is echt rose en echt duidelijk. ML zag het dus dat was voor mij genoeg reden om te zeggen dat het "positief" was haha
Zeker weten dat je kruidvat negatief is? Goed gekeken? Misschien is de midstream eerder positief? Ik lees er iig goede verhalen over. Over kruidvat ook (die vind ik super fijn) maar misschien toch iets minder gevoelig als de midstream? Ik duim voor je.
Deze midstream was bij mij ook eerder positief dan de kruidvat 2v5 Hopelijk is je test over een paar dagen duidelijker.
Hij staat hier in de berichten die van kv, 2e bericht kon ze niet allebei in 1x toevoegen. Ik ben/was ook tevreden over de midstream hoor, maar ik vind het raar dat ik al 3 dagen "streepjes" heb op die en nu ik kv doe helemaal niks.
Ik ook, ik heb precies zo'n zelfde lijntje op mijn kv2v5... Mega licht en amper te zien; dus ik hou het nog op negatief. Maar ik zie wel heeeel vaag iets bij je.
Hihi, ik bedoelde eigenlijk dat ik toch iets zie op je kruidvat. Durfden het eigenlijk niet te zeggen haha.. misschien zie ik ze vliegen zoals een voorganger hier....
Haha zou wel een hele verassing zijn hoor dames!! Nu ik dat van jullie hoor begin ik weer te twijfelen. Was er echt van overtuigd dat ie Omo wit was. Misschien ben ik toch niet zon goede tuurster als ik dacht.. Ohhh ik hoop het zo!!
Ik denk toch dat het negatief is. Heb net kv + test gedaan en die is ook negatief waaahh stomme testen haha
Ik had vorige maand ook van wat ik dacht streepjes op de z&k midstream. Snapte er ook weinig van. Waren al met al negatief en dat wist ik zeker toen ik deze maand een echte streep erop zag. Ze brengen je wel in twijfel, dat geef ik toe.
ik denk overal streepjes te zien.. of ben ik een goede tuurder? + test heeft volgens mij meer hcg nodig. Wanneer ga je weer testen? Ik zou iig een kv tet 2v5 euro doen, morgen of overmorgen. Als die een duidelijker streepje geeft, weet je het zeker.
Gefeliciteerd! Maar, zo hoort het niet. Dit geeft mensen hoop en ook soms verdriet als het blijkt dat het vals positief is. Een streepje is een streepje en dan is het vervelend als dit niet zo blijkt te zijn. Hoe de streep er ook uitziet als je echt zwanger bent.. Het is niet fijn.
Haha ik zie het op deze sowieso niet.. Ook niet in het echt . En ik dacht ook serieus dat ik een super tuurster was. Ik ga morgen expres heel de dag weg zodat het bakje met testen niet knipoogt. Hopelijk hou ik dit vol tot zondagochtend.. Hihi