Vraagje omtrent geslacht 16 weken echo!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Maggi, 29 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maggi

Maggi Niet meer actief

Hoi allen!

Wij hebben gisteren de 16 weken echo gehad en helaas lag het kleintje er zo voor dat de echoscopiste nog niets over het geslacht kon zeggen.

Echter vriend dacht in een flits een piemeltje te zien en op de foto die we meekregen (geen pottyshot!) zie ik vaagjes iets uitsteken dat op balletjes lijkt? Graag jullie kritische oog :) Heb het rood omcircelt. Beentjes liggen echt tegen de wand aan, dat in het midden is de navelstreng :)

Hoor het graag van jullie! Nog 4 weken geduld voor hij/zij het hopelijk echt onthult :)

2. langpootje

langpootje Actief lid

31 okt 2012
    164
    0
    0
    vanuit die positie kan je niet het geslacht zien.

word toch nog even geduld hebben.

3. Maggi

Maggi Niet meer actief

Dankje voor je reactie, geduld wat is dat :)

Ja ik weet dat het niet de positie is om het te zien, maar toch dat wat ik eruit zie steken? Hmmm.. zou het kunnen ;)?

4. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    meestal zien ze een jongetje wel op de echo juist omdat er wat tussen bungelt bij meisjes is het moeilijker te zien.

kan het zo ook niet goed zien maar als dat het piemeltje moet wezen voor 16 wkn is het wel groot en dik dus denk niet dat dat het is.

misschien ff de foto zonder cirkel erop zetten.

5. Maggi

Maggi Niet meer actief

Foto zonder circel!

Inderdaad geen piemeltje maar onderkant van het balzakje dachten we :)

6. Shirin81

Shirin81 Actief lid

14 okt 2012
    322
    0
    0
    Snap wat je bedoeld. Ik vind het ook op een balzakje lijken...

7. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    helaas is hier geen geslacht op te zien, en laten we eerlijk wezen als het op deze foto te zien zou zijn, dan zou de echoscopiste het zeker tijdens de echobeelden ook kunnen zien, ik zou me er niet op instellen grote kans dat je anders straks een "telleurstelling" voelt omdat een misschien opeens een meisje is en je je nu in gaat stellen op een jongetje

idd geduld is heeeeel moeilijk maar dat is toch het enige advies wat ik je kan geven

8. Maggi

Maggi Niet meer actief

Dank jullie voor de antwoorden :) Het is meer dat we heeeel nieuwsgierig zijn, want een jongen of meisje.. het is ons echt om het even. Vinden het allebei geweldig! Dan nog maar een tijdje geduld ;) Volgende echo al dus nog maar eventjes!

Dankjullie voor het kijken!

9. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    lastig he, als ze het niet zeker kunnen zeggen
    als je niet meer kan wachten : pretecho :D
    veel succes

10. Maggi

Maggi Niet meer actief

Ja erg lastig :) Maar ga proberen mijn ongeduld het niet te laten winnen. Dan maar aftellen tot eind januari :)

11. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Lijkt me inderdaad stug dat een ervaren echoscopiste zegt dat het nog niet te zien is en dat het dan toevallig op een foto wel heel duidelijk is. Dan zou ze wel gezegd hebben "Ik dénk een ...".
    Maar je hebt wel 50% kans dat het klopt! ;)

Nog even geduld dus!

12. Maggi

Maggi Niet meer actief

Haha nee niet heel duidelijk, heeeel veel en vergezocht (niet?!) te zien ;)

Deel Deze Pagina