Goedeavond dames, Ik wil dit even kwijt. Ik zit in de 1e ronde, met de nodige kwaaltjes erbij, zoals pijnlijke borsten, tepelhof die groter word, eten wat me tegen begon te staan, de nodige huilbuien, realistisch dromen, krampen in mn kuit afgelopen nacht, een vriend die vol bleef houden dat ik zwanger ben, maaaar toch denken dat mn lichaam me voor de gek hield, want t kon nog helemaal niet de 1e rond. Vandaag had ik een vrije dag en ben de vaat even gaan doen, er kwam een leeg flesje uit t kastje gevallen en die smeet ik kwaad aan de kant! Ik dacht hm miss toch maar een testje doen ik smiddags een testje gedaan met t idee dat ik dan zeker zou weten dat mn lichaam me voor de gek hield, maar t 2e streepje kwam al snel! Vol ongeloof nog een kruidvat test gedaan en ook daar kwam snel een 2e streepje. Ik kan t nog niet geloven dat t zo snel is gegaan, maar ik ga er toch maar voorzichtig van genieten! Hihi Ik wil andere dames heel veel geluk wensen met t zwanger worden. Heel veel liefs xxx
Zo zeg dat zijn twee behoorlijke knaltesten wat zal je blij zijn. Hoe ver ben je nu dan? Gefeliciteerd en geniet ervan.😄 Liefs
Dankjewel, ik ben zeker heel blij! Hoe ver ik ben begin ik nu aan te twijfelen, ik dacht morgen mn nod! Aangezien ik dacht dat vrijdag 27 maart mn follikelgroei begon (rechts) en zondag 29 maart ik savonds bijna positief teste met ovulatietest(streep net ietsje lichter dan controlestreep) dinsdag 31 maart was smiddags ineens de (ernstige) pijn verdwenen dus ik dacht dan zal nu de eisprong wel geweest zijn. wat me wel op viel is dat ik de woensdag erna 1 april dus ineens de hele dag felle steken had links uitstralend naar mn lies. Dus hoe ver ik nu precies ben geen idee haha ik bel woensdag de huisarts maar even.
Sjongee wat een geweldige testen!!! En dat in ronde 1! Wat een geluk! Van harte gefeliciteerd meid! Lekker genieten x
Zoo dat zijn echt 2 knal testen! Zeker als het nog voor je NOD is! Mooi hoor! Geniet van het zwanger zijn en gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd! Mooie testen! Ik weet dat de vroege zs test van zwanger en kids een paarse dop heeft. Misschien heeft ze die gebruikt?
Die paarse is een uiterst gevoelige zwangerschaps test van zwanger en kids! Allemaal bedankt meiden t besef is er nog ni heel goed, deze morgen toch behoorlijk misselijk dus dan dringt t wel weer door hahaha