Na anderhalf jaar een licht streepje.. Mag ik blij zijn? Ik lees vaak over vals positieve testen van zwanger en kids maar deze lijkt op zich wel roze toch.. Of kan dit ook nog vals positief zijn? Ik weet niet precies op hoeveel dpo ik zit. Bekijk bijlage 410223 Ik ben op vakantie dus ik kan jammer genoeg niet even naar de kruidvat om testen in te slaan
Ah meis dikke knuffel!! Geniet maar lekker van je vakantie!! Gaat zeker goedkomen Nu! Natuurlijk mag je mee blijven kletsen!!
Gefeliciteerd!! Op naar 9 mooie maanden. (Ga er overigens vanuit dat die tekst onder je banner niet op deze ronde van toepassing is. Dat er niks is gegroeid (dus geen eisprong) en je een cyste hebt (waardoor een zwangerschapstest ook positief kan zijn.))
Nou dat is dus het bijzondere.. Ik bleek toch een ei te hebben gehad die achter m'n cyste verstopt zat.. Maar toen ze na de echo zeiden je hebt al een eisprong gehad was ik boos en verontwaardigd want we hadden geen seks gehad want ze zeiden elke keer er groeit niks.. En na anderhalf jaar heb je geen zin om om de dag seks te hebben.. Maar er zat nog een ei van 11 mm dus het werd niet afgebroken omdat ik op vakantie ging dus ze zeiden wacht de vakantie maar even je ongesteldheid af.. Dan beginnen we daarna op je derde menstruatie dag met de echo's.. Maar waarschijnlijk is dat andere ei naar een paar dagen dus toch gesprongen denk ik.. Ik sta zelf ook verstelt en kan/durf het nog niet te geloven Foto van m'n testje nu hij opgedroogd is.. Ik blijf toch ondanks de felicitaties nog twijfelen wegens voorgedrukte streep wat ik vaak gelezen heb Bekijk bijlage 410233
Ik zeg ook voorzichtig gefeliciteerd, want die voorgedrukte strepen zijn toch niet zo dik? Ik hoop het echt van harte voor je!!!
Dit is echt geen voorgedrukte streep, indroger, vals positieve test.... Je bent ZWANGER!! Gefeliciteerd. Als het al die andere dingen zouden zijn die ik net zei, dan was het echt niet zó duidelijk en dan zijn het vaak tuurstreepjes, of ja je ziet ze dan wel goed, maar echt super super licht en jij hebt gewoon een hele mooie positieve test voor je hoor! Laat het even landen en geniet ervan