Willen jullie eens mee kijken. Ben niet bekend me deze testen. Enig idee of deze ook wel vals positief geven? Kan me niet voorstellen dat het in de eerste ronde al raak zou zijn. Weet niet precies wanneer mijn nod zou zijn. heb 10 nov. Mijn eerste menstruatie gehad na dat mijn spiraal er uit is gegaan
Ik heb geen ervaring met deze testen maar ik geloof wel dat ik wat zie.....Je zou de kv 2v5 testen moeten proberen die zijn erg gevoelig spannend hoor
Ik zie wel een kruis maar ik kan niet goed zien of het een pennestreep is of een brede streep. Ook de kleur is mij niet helemaal duidelijk.
Het streepje is blauw, hij is wel aan de ene kant wel duidelijker dan de andere kant, het vervaagt een beetje van links naar rechts zeg maar.
Ik heb ook deze testen gebruikt en nog nooit vals positief getest. Op 8 dpo had ik ook zo'n streepje en op 9dpo een duidelijk plusje! ik hoop dat jouw test ook mooi gaat oplopen, voor nu ziet het er hoopvol uit
Ik heb deze tests nooit gebruikt maar hij lijkt me positief. Hoop voor je morgen (of wanneer je weer gaat testen) een duidelijkere streep.
Lijkt mij positief! Ik heb deze ook gedaan toen ik zwanger was, en testte er vrij licht positief mee vlg. bij bijv. Kruidvat 2voor5 euro... Maar nooit een vals positieve gehad. Dus volgens mij gewoon zwanger! Duimen!