Zien jullie wat ik zie?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Spitsmuis, 3 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lioness74

lioness74 Niet meer actief

ik vind het echt SUPERLEUK dat je toch zwanger bent!
    En nog nog leuker vind ik het dat je zoo enthousiast bent geweest over een derde zwangerschap!
    Er worden heel wat kinderen geboren onder andere omstandigheden.

YOU GO GIRL!!!!!Veel geluk!

2. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Ik wil er best een foto van maken maar ik ga weg van het forum maar ik zal voor de mensen die een ander het geluk WEL gunnen;) een foto plaatsen.
    Instellingen van mn camera klopt niet dus mocht er een datum op staan,dan die gewoon ff negeren want die klopt dus niet.
    De test overigens klopt wel:-D
    Ben echt ongelooflijk blij.
    Ben benieuwd hoe de mensen die mij zo de grond in hebben gestampt zelf zich zouden voelen als hun het zelfde over kwam!
    Wil toch echt kwijt dat het mij echt zeer deed.
    Ja ik ben vruchtbaar,ja ik heb 2 dochters,dus wie dat zei,WAAR SLAAT DAT OP!
    Mag ik dan geen verdriet gehad hebben toen ik negatief had getest?
    Daarbij ben ik ruim een week overtijd dus niet getest voor een NOD.
    Ik weet in ieder geval welke mensen hun hart hier op de goede plaats hebben en die andere het geluk WEL gunnen.
    Maar heb nu ook leden leren kennen hier die een ander schijnbaar het geluk niet gunnen.....
    Zoals iemand al eerder schreef: Behandel een ander zoals je zelf behandeld wil worden!
    Maar schijnbaar worden die mensen graag zelf gemeen behandeld....
    Maar de meiden die het goed met me voor hebben gehad en hebben: Jullie zijn lief! Bedankt voor jullie steun en lieve woorden!

Hier een fototje en dan ga ik langzaam afdruipen van het forum....

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Waaaauw meis! echt super nee gewoon blijven je laat je toch niet weg jagen door andere!kom op!leuk als je blijft

4. Alita

Alita Niet meer actief

gefelicteerd met je positieve test.

5. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Wow, wat fijn voor je dat je alsnog positief hebt getest! Nogmaals van harte meid! Geniet van je derde wondertje op komst!
    Vind het jammer dat je op deze manier afstand neemt van het forum. Denk toch echt dat iedereen het goed bedoelde!

6. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Gefeliciteerd!! Wat een leuk nieuws. Geniet ervan!

7. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    HAHAHA!!! Gefeliciteeeeeeeeeeeeerrrrrddd!!! Zat je gewoon goed met je gevoel. Nu EINDELIJK echt genieten. Prachtige foto's :D.
    Van harte met baby-muisje :D.

8. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

:) HARTSTIKKE POSITIEF MEID! Duidelijker kan niet!

Van harte gefeliciteerd en geniet ervan!

Dikke kus

9. Tulli

Tulli Niet meer actief

@TS je laat jezelf toch niet wegjagen door een paar...vervelende dames!

Zie ook een aantal dames reageren die "net komen kijken" lijkt me niet gepast om zo te reageren op iemand. (wie de schoen past)

Beetje respect is wel zo fijn...

In ieder geval GEFELICITEERD!!! Geniet er van...en laat jezelf niet zo op de kast jagen door een paar topic vervuilers!

10. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Zie je nou, je gevoel had het goed ;)

Gefeliciteerd meid!

En ben je eenmaal weer een beetje opgekrabbeld zijn er altijd weer mensen die het nodig vinden je de grond in te trappen.

Niks van aantrekken en lekker genieten!

En natuurlijk op het forum blijven ;)

11. Muisje1992

Muisje1992 Actief lid

15 aug 2011
    436
    0
    0
    Breien
    Zuid Holland
    Heeeeee? :$ Wat te gek! Dan had je het inderdaad toch goed! Gefeliciteerd meid :D

12. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Jeetje wat overdreven zeg, bah vind het gewoon kinderachtig... Ik wou helemaal niet reageren meer maar jeetje ik sta gewoon te kijken van hoe jij alles opvat, idd sommige mensen nemen dingen TE serieus, En bij een forum kan dat niet altijd want idd zoals iemand zei het zijn wat letters. en dan nog vind ik dat er niemand lelijk tegen je heeft gedaan, zwanger zijn is het mooist wat er is en dat gunt iedereen elkaar echt wel, we zijn daarom om allemaal hier.

nou gefiliciteerd! en geniet ervan! Het is je echt gegunt!

13. Spitsmuis

Weet je wat het is?
    Er blijven mensen zoals boven mij geschreven gewoon doorgaan.
    En tja,mensen kunnen dingen heel anders opvatten maar kom aan,zie jij dan niet wat er allemaal geschreven is?
    Dat ik een show geef e.d.
    Respect voor mede forumers is gewoon in dit topic door de meeste niet eens te lezen.
    Op de GELUKKIG lieve meiden na!
    Mensen die zich blijkbaar irriteren aan mij,negeer mij dan gewoon?!
    Ik heb jullie NIKS misdaan dus laat mij gewoon.
    Ik val jullie toch ook niet lastig en stamp jullie ook de grond niet in.
    En sorry maar zeker de dames die net komen kijken moeten zeker niet gaan oordelen over mij.
    Kijk eerst naar jezelf voor je een ander de grond in boort.

Maar goed,ik bewijs maar weer dat mijn hele ''show'' geen show was maar gewoon ik het toch bij het rechte eind heb gehad!!
    Misschien dat daar bepaalde lezers en schrijvers gewoon niet tegen kunnen?
    Ik ben blij met alle geweldige felicitaties,die vind ik echt ontzettend leuk!
    Bedankt voor de felicitaties meiden!!!

14. Spitsmuis

@Rica: Owjah,als je eerst niet wou reageren doe dat dan ook niet.
    Zo word de blijdschap die ik deel WEER overdonderd door rot reacties.
    Mja als ik kinderachtig ben,waar slaat jou hele reactie op?
    Is die volwassen?
    Eerst niet willen reageren en dan toch goed?
    Sorry hoor,maar ik moest het ff kwijt maar dan ben jij hier zelf dan ook niet bepaald volwassen!

15. Spitsmuis

En nu wil ik echt heeeeeel graag een slotje op dit topic

16. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ja maar je zegt het verkeerd, we stampen je echt niet de grond in...echt waar niet!! Het enige waar het mis is gegaan is dat ik zij van ik zou een andere test even doen want die plus testen zijn vaak niet zo goed...en ik zag alleen dan de eerste foto he...
    En hoe je daarop reageerde dacht ik echt van naaaa ik bedoelde er echt niks mee, Ik meen ook echt (en velen met mij) dat ik juist je wou helpen...
    En waar staat dat iemand dacht dat jij loog of geen gelijk had!??? je gaat er zo fel op in, maargoed idd ik laat het ook zo ik denk dat het gewoon allemaal verkeerd begrepen is...
    nogmaals ik ben blij voor je, het is gewoon mooi en we willen hier uiteindelijk allemaal hetzelfde!

17. Spitsmuis

Laten we het dan verder niet meer hebben over de eerste test die ik plaatste.
    Er staan nu 2 mooie testen op die overduidelijk aangeven wat ik hoopte.
    Oude koeien uit de sloot halen heeft geen zin,zeker niet nu er toch duidelijkheid dat er echt een baby-muisje komt als alles goed blijft gaan(daar gaan we natuurlijk wel vanuit;))
    Dus wat mij betreft is het ook gewoon klaar en goed zo.
    ZOu het ook op prijs stellen als iedereen zo er ook overdenkt en er ook verder niet op in gaat over de berichten van x aantal daagjes terug.

18. MamavanDaan

MamavanDaan Bekend lid

27 sep 2009
    811
    141
    43
    Achterhoek
    Van harte gefeliciteerd!!!
    Ben wel heel benieuwd naar een foto van de knaltest!

19. Spitsmuis

Die staat een paar pagina's terug
    Een digi test en + test

20. Spitsmuis

Dank je wel trouwens haha

Deel Deze Pagina