Zien jullie wat ik zie?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Spitsmuis, 3 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou je vraagt zien jullie wat ik zie en ik zeg wat IK zie, maargoed als iedereen het zegt nou klaar toch, hoeven we eigelijk niet meer te kijken he!? nou gefeliciteerd
    verder zeg ik niks meer!

2. Alita

Alita Niet meer actief

haha idd TS je vraagt wat we zien en dan is het niet goed...maar dat is wel vaker hier op dit forum.

Ook ik zie in eerste instantie een dunne pennestreep.

3. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Nou,ik mag toch zeker wel mijn voorzichtige vreude delen?
    Niet dan?
    Ik bedoelde helemaal niks verkeerds hoor maar ik moet het steeds herhalen wat ik al geschreven heb en als mensen die mn topic lezen dan hoeven ze niet de gestelde vragen nogmaals te vragen.
    Vind je reactie wel een beetje overdreven hoor.... Jammer

4. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Maar als je het zelf al zeker weet, waarom dan nog je vraag? ;)

Maar goed, als je het mij vraagt is ie wel positief. Wel heel erg licht maar gezien je verleden qua testen heb ik goede hoop, heel voorzichtig gefeliciteerd dan maar!

5. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Ik zie op de foto een pennestreepje. We moeten de foto beoordelen toch?!?!?!?! Nou, ben benieuwd naar je test morgen of overmorgen....plaats je die ook ff ;).

6. Spitsmuis

Gooi maar een slot op dit topic....
    Het gaat zo niet gezellig er op worden:(
    Iemand deelt zijn vreugde en dan krijg je dit.....
    Vind ik echt jammer.
    Ik ben al niet de enige die van dit soort vervelende reacties krijgt in haar topics.
    Meerdere zijn soms best flink op hun ziel getrapt en ik hoopte dat mij dat niet zou overkomen maar dit vind ik echt niet leuk.....
    Bedoelde helemaal niks verkeerds en het word dan toch opgevat zoals een ander het wil,en niet positief dus.
    Ik heb hier nu van andere leden t een en t ander gezien hoe hun blijdschap,zelfs na een knaltest,nog zo naar beneden worden gehaald.
    Ik vind dat echt heel jammer om te zien.
    Gun iedereen hun blijdschap.

Graag een slotje er op.

7. Spitsmuis

Ik denk dat ik niet meer iets hoef en zal plaatsen op het forum en dit topic.
    De zin om in dit topic nog te schrijven is er voor mij wel af na bepaalde reacties van nu net.
    Ik ga gewoon lekker genieten van het feit dat IK een duidelijk + test voor mijn neus heb.

8. Alita

Alita Niet meer actief

meid je maakt het jezelf er toch naar?

Wij geven slechts onze mening waar jij zelf toch naar vraagt....

9. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Meid, als jij er een goed gevoel over hebt....dan heb ik dat ook!! Echt waar!!! En ik wil echt graag weten of ik je kan feliciteren, dus nog ff geen slotje aub. Ik heb helaas ook 1x een pennestreepje gehad met de CB :(. Ben echt waar heel benieuwd hoe dit afloopt...

Ik ga ook uit van het positieve ;)!!

10. Spitsmuis

Zullen we er gewoon over ophouden?
    Heb echt geen zin in ellende en gedoe.
    Ik zie ik IK zie.
    Voor mij is het duidelijk,ik wou alleen mijn blijdschap delen.
    Maar zal ik niet meer doen!

Ik ga er nu niet meer op door hoor,vind dit echt jammer.
    Dus klaar,punt,einde discussie lijkt me?!

11. Alita

Alita Niet meer actief

pfff nou zeg....dan kun je maar beter niet meer een mening vragen als je het al zelf beter weet toch?

12. Spitsmuis

Dank je Zonnestraal!

13. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    ook ik had na het lezen van die "zuchtreactie" zoiets van... ze vraagt naar onze mening maar ze wil en kan niet afwijken van haar eigen mening. Dan moet je niet vragen wat wij zien.

Overigens heb ik 2 maanden geleden precies zo'n test gehad en werd ik gewoon ongesteld. Zeker als je al overtijd bent zou ik zeggen dat je een duidelijkere test zou moeten hebben...

14. Spitsmuis

Nogmaals,IK WOU GEWOON MIJN BLIJDSCHAP DELEN!
    Lees het nou alsjeblieft geen goed....
    Dit bedoel ik nou dus

15. Alita

Alita Niet meer actief

Huh je ondewerp heet toch..
    zien jullie wat ik zie?

En je vraagt .. zou het echt?

Nee sorry spitsmuis ik vindt het een beetje vreemde reacties van je....

16. Spitsmuis

Oke,nog 1x en dan stop ik met reageren in dit topic.

Ik heb een cyclus van 26 a 28 dagen.
    Kan dus goed zijn dan ik vandaag mn NOD zou moeten hebben gehad en ik dus daarom nog licht positief test wat logisch is.
    Daarbij teste ik bij mijn dochertjes ook later pas echt duidelijk positief.
    Dus ik ben al blij dat ik deze test vor mn neus heb en dat ie voor mij al duidelijk is.
    Ik ben gelukkig blij met het resultaat en mijn man ook,dat is het belangrijkste.

17. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    spitsmuis ik snap precies wat je bedoelt.
    er zijn bepaalde mensen hier op het forum die niet leuk antwoorden.
    vind ook dat de beheerder van dit forum die mensen gewoon moet gaan verwijderen.
    en mijn ervaring met testen is als je geen hcg in je lichaam hebt blijven ze omowit.
    heb je wel hcg al is het voor je nod en je krijgt een streepje en word toch ongie is het een vmk.
    ja dan moet je niet voor je nod testen(al deed ik het zelf ook)
    maar meid ik vind hem positief.
    succes!!!!

18. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    We lezen goed, dat is het hem juist.
    kijk dit typ jij zelf in het begin;
    Het is nog licht,vermoedelijk latere innesteling maar ben nu paar daagjes overtijd en dit was het resultaat van de test van vanmorgen.
    Zou het echt???
    Nou zeggen wij gewoon, niet om je de grond in te stampen of je blijdschap af te nemen...dat er vaker van dit soort testen voorbij komen.
    vervolgens ga jij met capslock zucht en weet ik veel wat werken. En dan ga je ook nog zeggen dat er hier leden worden afgezeken in een topic, totaaal irrelevant...want lees nou terug! mijn eerste reactie was gewoon een tip, en ik vind het ook spannend voor je, en naar mijn weten was er niks verkeerd aan.
    maar aan je hormonen te merken kan die test best positief zijn hoor :D (oops)

19. Alita

Alita Niet meer actief

ach en daar gaat het om natuurlijk..jullie zijn blij..

Wens je verder veel succes hoor

20. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    hoop alleen dat je niet later teleurgesteld wordt dat het toch niet goed is...

maar verder zeg ik dan maar gefeliciteerd...

Deel Deze Pagina