Zien jullie wat ik zie?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Spitsmuis, 3 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    test na 24 uur

2. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Kijk,dat doet me helemaal goed haha.

Moet wel zeggen dat ik wel heel bang ben dat het fout gaat ofzo.
    Weet niet waarom ik dat heb?!
    Ik had dat bij mn vorige zwangerschappen ook wel,logisch want de eerste weken zijn toch het aller aller spannendst of het goed blijft gaan e.d.
    Maar ik heb het nu zo erg die angst.....
    Ben echt zo bang voor een miskraam.
    Vraag me niet waarom maar de angst is er echt...
    Misschien omdat ik steeds van die streekjes voel onder in mn buik,soort ongi steekjes maar er is dus geen drupje bloed te vinden.
    Alleen wat wittige afscheiding(sorry voor het detail haha)
    Wou dat ik gewoon al weken verder was en zekerder was.

3. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Och spitsmuisje, en dan ook al die negatieve reacties hier. Dat is ook niet leuk!! Maarrrr, ik kom dus echt terug op die 2e foto dat ik daar veeeeel duidelijker die streep ook in de breedte zie :D. Wat ik wel vind, is dat ik die +- testen van CB k*t vind.
    De volgende een digitale? Of KV? Zal een knaller zijn!!
    En nu....genieten!!

4. Spitsmuis

Dit is geen cb test maar ook de kv test maar dan met +
    Ze hebben tegen mij gezegd dat deze net zo goed zijn dat de 2 van 5,- KV,even gevoelig.
    Maar cb heeft ook meer hormoon nodig geloof ik toch?
    Anyway,ik heb toch lekker mn banner aangepast en ik ga gewoon positief denken.
    Mezelf niet bang maken over wat ik voel.
    Logisch dat ik wat voel want er veranderd natuurlijk van alles in mn buik.
    Hoop dat het echt een plakbaby is en dat er in mei een mooi kindje geboren gaat worden:-D

5. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    ff reageren,ik zag direct op de eerste foto dus die onbewerkte dat de streep breed uitloopt dus ik vindt hem positief :D

6. Spitsmuis

:-D Ik kan er ook echt op de test als ie voor mn neus ligt niet omheen.
    Mn moeder is trouwens ook op de hoogte dat als alles goed gaat,kleinkindje nummer 10!!!!!! op komst is!
    (ik ben een kindje verloren in 2009 maar hij telt altijd mee als kleinkind van mijn ouders)
    Echt zo bijzonder dat mijn ouders hun 10e kleinkindje gaan krijgen,en ik vul het aan met nummer 10!
    Wat een konijnen zijn we toch in mijn familie whahaha.
    Zitten niet stil haha.
    Tis de laatste jaren echt een babyboom bij ons!
    Maar vind het vooral heel bijzonder dat ik mijn ouders hun voor de 10e keer Opa en Oma maak!!!!!
    Wie word nou 10x Opa en Oma tegenwoordig?
    Vind het echt zo geweldig leuk!

7. Soekie

Soekie Bekend lid

26 mrt 2010
    733
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Ik zeg ook hartstikke zwanger!!!! Gefeliciteerd!!! :)

8. Spitsmuis

Wwhhaaa dank je Soekie!!!!!
    Ben zo BLIJ!

p.s. is het normaal dat ik lage rug pijn heb en wat buikpijn onderin mn buik?

9. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Ja, dat is he-le-maal normaal! Gefeliciteerd meid

10. Spitsmuis

Gelukkig haha.
    Zo stom,ik kan me echt niet herinneren dat ik buikpijn had bij mn afgelopen zwangerschappen.
    Wel dat ik afscheiding verloor en ik steeds bang was dat ik bloed verloor haha.
    Bij mijn jongste dochtertje was ik zelf ongesteld de eerste maand en ging ik puur op de klachten af en ik deed een test en knalde er vanaf en op de digitale met indicator stond ook 3+ dus was al verder dan gedacht!
    Nu weet ik het vroeg voor mijn doen en ik vind het behoorlijk zenuwslopend haha.
    Ik voel zoveel in mn buik en onderrug.
    Moet trouwens ook vaak plassen(geen blaasontsteking) en heb echt een opgeblazen gevoel in mn onderbuik.
    En kan niet goed naar de wc......Lastig iets.
    Hoop wel dat deze keer de misselijkheid en overgeven mij bespaard blijft.
    Bij de vorige zwangerschappen ben ik de eerste weken zooooo ontzettend beroerd geweest.
    Dat wil ik het liefst niet nog een keer,mja als het zo is neem ik het echt voor lief!
    De misselijkheid soms bij geurtjes is soms echt niet te harden en heb al een paar keer tegen overgeven aan gezeten maar gelukkig gebeurde er niks.
    Mja,als ik er NU al last van heb....Denk ik dat ik nog wel mn lol op kan en al vast maandag maar Emesafene ga bestellen bij de huisarts:)

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik vind de test ook positief lijken! ik zie een even brede streep!
    ga je nog testen vandaag :D

12. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Spitsmuis, Hoe gaat het met je?!

13. Jannieke

Jannieke Bekend lid

28 dec 2006
    532
    0
    0
    meid, ga er maar vanuit dat je zwanger bent!!!! ik heb vorige week zo juist dezelfde test als jou gedaan, ook een super dun lijntje, en zeiden ze ook tegen mij: dat is een pennestreepje, maar kijk, ik heb bloedonderzoek laten doen, en ik ben zwanger!!!!!! PROFICIAT

14. Spitsmuis

Ik ben ook zeker te weten zwanger:D
    Heb geen test gedaan meer,daar wacht ik nog ff mee.
    En de test die ik nog ga doen is om gewoon een knaltest te hebben voor de leuk eigenlijk.
    Maar alle tekenen zijn er en na een nachtje geslapen te hebben is het besef meer aan het binnenkomen.
    Al is het nog steeds mega bijzonder hoor!!!!

15. Spitsmuis

@Janieke: Paar pagina's terug heeft iemand een foto geplaatst van mn test maar dat uitvergroot,daar zie je dat het een brede lijn is.

16. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Goed zo! Blij te horen.. :p

17. Spitsmuis

;)
    Blijf alleen die buikpijntjes maar eng vinden he....
    Ben steeds bang dat er alsnog bloed gaat komen,ppfff.
    Hoe onzeker kun je zijn als het om een zwangerschap gaat he!
    Voel me echt aan alle kanten zwanger maar de angst is gewoon zo groot dat het mis gaat.
    Voor mn jongste meid ben ik een kindje verloren na 3 maanden zwangerschap,moest afgebroken worden omdat het helemaal niet goed zat en ik daar te heftig op reageerde en heel ziek was.(nog nooit ZO ziek geweest)
    En sindsdien ben ik gewoon ontzettend bang dat ik weer een kindje,hoe klein ook....
    Bij elke steekje of krampje schiet ik al een beetje in de stress.
    Maar goed,ik moet het gewoon anders in zien.
    Er gebeurd nu heel erg veel in mn buik en dat voel je eenmaal.
    Muisje nestelt zich verder en verder in,mijn baarmoeder gaat zich aanpassen,hormonen beginnen langzaam maar zeker ook alle kanten op te schieten.
    Het is gewoon heel spannend en ook al is het de 4e echte zwangerschap,het is en blijft nieuw en elke zwangerschap is zo anders.

18. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Vanwege je miskraam ben je nu een beetje onzeker en bang!! Kan ik me helemaal voorstellen!! Ondertussen is muisje bezig groot te worden en een goed huisje in te richten voor de aankomende 9 maanden. Ja dat geeft steekjes en krampjes. Ik lees van veel zwangeren dat ze zelfs hele erge krampen hebben gehad de 1e paar weken, maar dat het toch echt allemaal goed zat!

Heb vertrouwen in muisje!!

19. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Gefeliciteerd.

20. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Die steekjes had ik ook hoor, helemaal aan het begin van mijn zwangerschap. Vond ik ook doodeng maar op zich niet zo vreemd als je je bedenkt wat er allemaal gaande is in je buik

Deel Deze Pagina