@Spitsmuis, Nee hoor je zit niet raar in elkaar. Dat is denk ik heel normaal. Die verhalen lees je hier ook wel is en dat is dan toch beangstigend. Hoe gaat het verder met je? Ben heel benieuwd naar je test, als je er nog eentje doet. Maar das puur omdat ik het zo leuk vind haha.
Ik hoef eigenlijk niet bang te zijn dat ie negatief is want de eerste test was positief,en ik heb geen druppel bloed verloren. Krijg langzaam steeds meer de bekende kwaaltjes haha. Dus het zit wel goed maar toch he.... Zit echt te twijfelen of ik vandaag een test zal doen of niet. Ze zien me weer aankomen bij de drogist whaha. Ze worden ooit nog rijk met mij
je zit niet raar in elkaar meis ik heb toen tig testen gedaan en nog bij elke test was ik bang dat die mischien nega zou zijn hahaha gewoon testen meis! dan kun je nog meer genieten ik wacht ook geduldig af
Spitsmuis,ga lekker testen meid dan kan je met zekerheid zeggen IK BEN ZWANGER!!!! kom op meid komt goed Groetjes en succes Persona
Ik snap je vrees dat het negatief kan worden, maar je hebt al eens een positieve test gehad dus kans is groot dat de volgende test ook positief is. Het kan altijd negatief aflopen, maar dan begin je gewoon weer opnieuw. Zo is het leven nu eenmaal, laat je niet uit het veld slaan. Misschien moet je de CB digital test doen, het woordje "zwanger" lezen geeft meer zekerheid dan dat gedoe met streepjes, succes
Was erg benieuwd of je een nieuw testje had gedaan. Ik hoop dat je zwanger bent! Maar zoals al eerder aangegeven, ik vind de plustesten echt rot testen. Als ik jou was, zou ik een digi doen. Succes ermee.
De test van een paar dagen terug is duidelijk positief,en ben zoals bij een zwangerschap hoort,ook niet ongesteld geworden en heb de welbekende kwaaltjes. Maar ik ga straks gewoon nog eens testen. Zwanger ben ik zeker te weten,maar het is gewoon leuk om te zien hoe dat de testen steeds duidelijker worden
Haha rustig rustig hahaha. Ik ga zo naar de drogist. Ben ondertussen mn afwas aan het doen en zo mn dochter uit school halen en dan ga ik testen.
Heeft testen eigenlijk wel zin aangezien ik al een positieve test heb gehad en dik overtijd ben nu ook en echt kwaaltjes heb ook. Vandaag was ik echt zo misselijk.....Kreeg zelfs te horen dat ik witjes was maar ben niet ziek. Toen de misselijkheid zakte kreeg ik weer gewoon kleur in mn gezicht haha. En ik ben nooit witjes laat staan misselijk