Spitsmuisje, misschien heb je last van PMS dat kan echt dezelfde verschijnselen geven als die je hebt als je net zwanger bent. En stom ben je niet. Wel erg enthousiast maar daar is niet mis mee behalve dat je dan flink verdrietig kunt worden als de uitslag anders is dan je had gedacht. Sterkte meisje!
PMS heb ik nooit gehad en ik ben al 4 a 5 dagen overtijd. Had al bijna weer van mn ongi af horen te zijn..... Zal denk dat wel een cyclus overgeslagen hebben.....
Ooooooooh Spitsmuisje, wat erg zeg!! Wat een teleurstelling . Niet stom voelen meis, ergens was dit jouw onzekerheid. Je was enerzijds heel positief en anderzijds heel onzeker. Alsof je het ergens ver weg toch misschien aan voelde komen. (ook al had je symptomen). Heel veel sterkte!!!
Spitsmuis, wat erg van de negatieve test. Ik voel met je mee en weet er alles van. Zelf hadden we 7 jr geleden een wonder en nu hopen we er al 4 jaar weer op. Zelf een positieve test gehad 4 weken terug van etos eigen merk. Daarna 3 testen van CB die gaven aan niet zwanger en nu wacht ik af wanneer ik mijn bestelling van nieuwe testen morgen krijg. Dan test ik opnieuw, ik heb ook alle symptomen ben misselijk, grote gespannen borsten en voel me ook echt zwanger. Morgen doe ik een test en hoop ik op een goede uitslag. Succes en sterkte bij de verwerking, hopen dat er toch nog een positieve test aankomt. Dikke knuffel en ik leef met je mee.
Ik heb even meegelezen. Begrijp dat je smiddags test hebt gedaan? Kan het niet daaraan liggen dat hij negatief is. Als je veel hebt gedronken dan kan het toch zijn dat hij niet geconcentreerd genoeg was en er te weinig hormonen waren. Misschien kan je de dokter bellen om te vragen voor een bloedtest. Hou je trouwens je temp bij? Of weet je van jezelf precies wanneer je je eisprong hebt gehad? Hoop voor je dat je evengoed zwanger bent. Geen bloed is goed teken toch!
Hè nee! Wat vind ik dit kleaute voor je. snap je verdriet. Wens je heel veel sterkte. Ik hoop snel op een knaltest voor je.
Wat verrot dit!!! Maar met alle respect, je maakt er zelf een showtje van, door je zekerder en stoerder voor te doen dan de situatie is.. Ik heb zelden iemand zo enthousiast en vooringenomen zien reageren in een situatie die zo onzeker en fragiel is als de eerste bevruchte week :S Na 1 positieve test kan er altijd wat mis gaan, zelfs al ben je weken zwanger, je bent nooit zeker in een zwangerschap en al helemaal niet als je niet eens langs een verloskundige bent geweest. Maar jezelf daarom niet zo gek, de volgende keer. Blijf nuchter, je hebt idd 2 kids en de derde die komt er wel als alles goed gaat! Succes tot die tijd
Lieve Spitsmuis, Voel je ajb niet stom. Er is echt niets stoms aan en vooral niet iets om je voor te schamen. Je lichaam kan je zoveel tekenen geven, waardoor je denkt dat je zwanger bent. Juist, vooral als je overtijd bent. Ik hoop voor je dat je snel een positieve test in handen hebt! MM
Wat vind ik dit rot voor je meid..hoopte zo voor je dat je idd een knaltest zou hebben!! Wat kan je lijf je soms voor de gek houden pffff...doe rustig aan en heel veel sterkte..dikke knuff van mij..
Kan me heel goed voorstellen dat ze blij was met deze uitslag..die stomme + testen ook...wij zijn al 2 jaar bezig en ook ik heb mezelf heel vaak voor de gek gehouden!! Doe die testen dan ook nooit meer!!!
Maar dames.. Er komt toch geen brede streep wanneer er geen HCG in het lichaam zit? Dan zou je toch zeggen dat het er wel gezeten heeft, maar dat het mis is gegaan. Ik vind het rot dat ze nu opnieuw wordt "aangevallen" ze voelt zich al stom genoeg dat gaf ze al aan. Dan vind ik het niet nodig om nog meer negatieve gevoelens aan te praten.