vraagje cb test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door panda6, 6 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. panda6

panda6 Lid

10 feb 2013
    26
    0
    0
    Vraagje

gistermiddag had ik een smiley op de test en hebben toen gezellig gehad.
    vandaag geen smiley maar toch weer gezellig gehad. Moeten we morgen weer en is de kans groot dat we nu zwanger mogen raken? Dit is de eerste keer dat ik deze testen gebruik overigens.

alvast bedankt

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

De kans is aanwezig dat je zwanger kunt worden ja. Maar een posi ovutest + sex betekent natuurlijk niet automatisch dat je dan wel zwanger moet worden/zijn. Was dat maar zo!

Er komt namelijk ook een flinke dosis mazzel bij kijken. Bevruchting moet slagen. Innestelling moet slagen. Enzovoort.

3. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ik denk meer dat ts bedoeld of de kans groter is omdat er op het goede moment "geklust" is dan dat ze geen ovu testen zou gebruiken en gokken wanneer der ei is? Al staat het er wel anders, maar het is altijd afwachten wij zijden wel we zien wel wat er gebeurt maar ik had totaal geen inzicht in m'n cyclus dus tempte ik erbij om een beetje inzicht te krijgen wanneer ik overtijd zou zijn en m'n ei zou hebben ( onregelmatig ongesteld) met tempen zie je dan achteraf of je je ei hebt gehad en de eerste ronde tempen en het gezellig gemaakt maar had nix uitgehaald werd gewoon ongesteld wel een tuurstreepje voor NOD gehad maar of het iets was geen id, 2e ronde weer getempt en ook gezellig gemaakt op de dag van m'n ei en toen bleek
    Ik zwanger, dus ik denk wel dat het helpt als je weet wanneer je ei is maar het blijft idd afwachten

Deel Deze Pagina