Ik heb maar HEEL zelden een eisprong, dus ik denk niet dat ik afgelopen jaar al 4 keer zwanger ben geweest, maar dat het voor de NOD mis is gegaan Alleen als je nooit weet wanneer je eens een zeldzame eisprong hebt gehad ga je wel vaak testen. En toevallig vorige maand voelde ik mijn eisprong 2 dagen nadat we seks hadden gehad. Begin van het jaar zag de gyn een leeg eiblaasje op de echo, dus had ik ook een eisprong gehad, maar niet gevoeld. Het enige dat zeker is is dat ik niet iedere maand een eisprong heb met mijn PCO. Dus meerdere maanden achter elkaar lichte streepjes op de actiontest is niet echt mogelijk in mijn geval
@ imba, ik heb nog 1 kruidvat test die doe ik morgen en vrijdag doe ik een cb dan is officieel mijn nod
Ja hoor! Precies zo (of nog vager..) zag mijn action test er ook uit, nu zo'n 9 weken geleden...! (Kijk maar eens bij mijn oude topics) Gefeliciteerd dus..!! En nu even afwachten tot na je nod, spannend!
jatest van gisteren was nog duidelijker. En vandaag cb test gedaan en die zei 'zwanger 1-2'dus duidelijker kan niet. En de klachten zijn er ook al vollop, de wc en ik zijn al dikke vrienden geworden haha