Hallo dames Begin september positieve test in mijn handen gehad. Helaas met de echo rond elf weken te horen gekregen dat kindje na ruim 9 weken gestopt is met leven. Hele rot nasleep gehad. Eind november twee dagen iets ongesteld. December een dag roze en eind december duidelijk ongesteld. Nu eind januari maar wel hele week alleen met afvegen bruin/rood gehad. Toen voor de zekerheid getest. Nu afgelopen dinsdag nacht een flinke steek gehad. Innesteling? Uitgaande van cyclus rond 32 dagen ben ik nu iets verder dan nod? Dus ben voorzichtig blij. Ben nu voor de derde x zwanger. Waarvan een uitgedragen. En kan nooit echt merken als het raak is. Hoop op een plakkerd. Ga over drie a vier dagen weer testen
Wat vervelend wat je hebt meegemaakt zeg. Als ik heel eerlijk ben vind ik het streepje grijs en licht voor na NOD. Is hij in het echt wel roze? Ik hoop dat je zwanger bent en een goede zwangerschap zult hebben
Ik ben nu niet thuis. Hij stond er binnen afleestijd. En was naderhand al duidelijk. Hij is duidelijk roze.
Oh gelukkig, lastig soms om goed op de foto te krijgen hè. Hopelijk loopt 'ie mooi op. Wanneer ga je weer testen?
In de bijlage test van zaterdag en test van vandaag.ik zie duidelijk verschil. Gelukkig geen klachten. Heb enorme trek. Dat vind ik een goed teken