Dag Allen, Dit is niet gepland, maar door mijn geschiedenis begin ik natuurlijk meteen te piekeren. Ik stond er ditmaal nochtans heel rationeel in. Als het goed loop is het een verrassingsgeschenkje als het fout loopt dan moet het ook zo zijn. Nu merk ik toch dat ik me begin druk te maken. Lopen ze voldoende op? Ik weet ook niet goed wanneer mijn nod is. Vorige menstruatie gestart op 30/04, maar was nog maar mijn 2de menstruatie na de bevalling van mijn zoontje in november omdat ik nog borstvoeding gaf. we hebben seks gehad 10 en 15 mei. Bovenste test is van 25/05 savonds (maar weinig gedronken), middelste test is van 26/05 ochtendurine, onderste test is van deze morgen. Ik weet dat je best met hetzelfde merk test, maar dinsdagavond geraakte ik niet meer in de Action en er is een Kruidvat vlakbij.
Miss kan je een kv halen en die doen.. Zo wat ik zie loopt je test mooi op maar zoals je zelf schrijft is het handiger met dezelfde test te testen.. Ik hoop voor een knal test en een prachtig cadeau <3
Wat babywish zegt Verschillende testen hebben hebben verschillende waardes hcg nodig dus kan het zijn dat je een knaller op de 1 heb en de ander nog niet..
Dank je wel voor de reacties Ik zal zo meteen eens naar de Kruidvat fietsen. Ziet de action op zich er goed uit? Nod vermoedelijk morgen of zondag.
Ik zie de oploop iig op de kruidvattesten. Die nog maar een keer doen dan kan je die er ook naast leggen. Spannend hoor. Ik ben ook in November bevallen en het kriebelt ook al enorm.
Denk dat nog goed zit. Nu hopen dat het goed blijft gaan. De vroege miskramen kwamen waarschijnlijk door een val in mijn progesteron niveau en heb utrogestan genomen de laatste zwangerschap tot 12 weken. Ik hoop dat de hormoonbalans zich na de zwangerschap hersteld heeft. Iemand ervaring hiermee? Streep stond er meteen. Foto na 3 min
Test ziet er goed uit! De 2de test van kruitvat zou ik bewaren voor over 2 daagjes (zondag) dan zal je wel echt nog duidelijker verschil zien. Heb geen ervaring met de hormoonbalans verder dus daar kan ik je niet mee helpen. In ieder geval wel gefeliciteerd met je zwangerschap
Duidelijk hoor de oploop ziet er goed uit hoor ik zeg voor zichtig gefeliciteerd, probeer wel te genieten hoor meis <3
Ik heb er nog enkele over van vorige zwangerschap. Ik ga toch eerst eens naar de gynaecoloog bellen en die zijn pas vanaf dinsdag beschikbaar. Mijn man staat er anders in. Die zegt dat als het bedoeld is om te blijven zitten kan het ook zonder die extra hormonen... Ik zit in een enorme tweestrijd
Gisteren 1 bolletje utro gedaan. Heb er 15 dus heb voor mezelf beslist om 15 dagen eentje te doen. Als het iets doet is het goed en anders ook Testen van vandaag zijn weer goed opgelopen denk ik. Het liep wel telkens mis rond 3 dagen na mijn nod. Eerst roze verlies en dan miskraam op 5wk ongeveer. Ik heb toen niet blijven testen dus ook geen idee vanaf wanneer de testen zijn beginnen aflopen.
Nou harstikke goed toch met de utrobollen die je nog hebt en anders kan je altijd dinsdag nog bellen.. Je man kan wel meer zeggen, die hoeft niet de miskramen te ervaren.. Ik vind het wat egoistisch van hem.. Maar dat is persoonlijk.. Ik hoop dat je een prachtige zwangerschap zal hebben en hoeveel weken ben je nu zwanger aan de hand van je testen zou ik een cb doen en die slaat denk ik wel 2-3+ uit zo te zien.. dus meis ik zou zeggen geniet..
Ik denk vandaag 4 weken te zijn op basis van mijn laatste menstruatie. Maar weet mijn eisprong niet. Heb echo 28 juni dus dan zal meer duidelijk worden...