Vanochtend 6 uur wakker ik dacht haha me geduld raakt op want had al netjes gewacht tot vandaag gister was mijn nod.. ik lijk een streepje te zien vond hm heel licht maar wel in de eerste 3 minuten... Wat denken jullie??
Ik zie hem wel, maar het is een schuine streep en die moet je als negatief rekenen. Heb je er nog eentje? Dan zou ik die doen. Hoop dat je zwanger bent
Ik zie zeker een streep 😊 De foto is wel een beetje uit een rare hoek genomen. Het makkelijkste is als je er eentje trekt zo recht van bovenaf.
Lastig om te zeggen. Het lijkt net of de streep schuin is en dan kan het opgehoopte vloeistof zijn.. Of is de streep in t echt wel recht?
Maak eens idd een nieuwe. Ik zie een schuine streep dus vraag mij af of deze test geldig /negatief is. Kruidvat heeft de laatste tijd vaker tijd nodig om op te drogen
Tnx dames hij is inderdaad gewoon recht maar heb de test heel vroeg in de ochtend gedaan kon het beste zo erop zetten.. maar na het opdrogen is tie echt duidelijk geworden.. maar ga over 2 dagen weer testen
Lijkt me duidelijk hoor gefeliciteerd. Kruidvat heeft gewoon soms 2 uur nodig om helemaal door te lopen.