Weet niet of jullie m zien... Tuurstreep maar wel roze!! Het is trouwens een van Test Point, ik was bij Etos (voor iets anders) en heb deze meegenomen!
Wat verwarrend al die verschillende testen met verschillende reacties!! Ik zie je streepjes duidelijk hoor, heel spannend! Ik duim voor je
Test point van Etos is minder gevoelig dan de kv2. Als je nu dus net als gisteren zou testen met een kv2 zou deze duidelijker zijn. Zie overigens bij beide testen een streep alvast gefeliciteerd en hopelijk een mooie oploop.
Terug naar de testjes van KV. Nog steeds een streep en al wat donkerder dan die van dinsdag! Morgenochtend nog en dan is het klaar en geloof ik het wel. Bedankt allen voor het meekijken!
Gefeliciteerd! Ik zie de streepjes zeker Als dit klopt, klopt je banner niet . Met 13 DPO ben je 3+6 zwanger en met 14 DPO 4+0. Op basis van je streepjes denk ik eerder dat je pas op 13 DPO zit. Maar who cares, zwanger is zwanger!
Ik heb mijn banner gemaakt op basis van mijn NOD, die was 4 april. En dan klopt ie wel Ik gok dat ik een late eisprong heb gehad.