Waarom vind iedereen de laatste tijd dat lichtere streepjes horen bij 9/10 dpo? Innesteling kan tot 10 dpo dus dan past een licht streepje ook makkelijk bij 12dpo! Had ik zelf namelijk ook want testte pas op 11dpo een mega tuurlijntje... dus ik vind je streepje prima! Als je 2 weken terug je piek had, ben je nu wss 12dpo
Vind sowieso dat er echt sommige van overtuigd zijn dat iets te licht is, Of/En dus niet goed zit voor zoveel DPO. Ik kom dat de laatste tijd echt meer tegen op het forum , Ik hou me dan echt in soms niet te reageren. gefeliciteerd ik zie een streepje!
Er zit nog geen 48 uur tussen deze test en die van gisteren.. dus het kan nog. Misschien vanmiddag een nieuwe test? Die van kV van gisteren was ook ‘s middags toch?
Ik teste 's ochtends ook lichter (met alle 3) ik ben een middag tester.. Dus ik zou vanmiddag (of nu) nog eens testen..
Kruidvat knalt heel laat pas. Zon licht streepje op Kruidvat kan nog alle kanten op Probeer t vandaag en morgen te laten rusten en dinsdag weer te testen
Update; 4 dagen na nod(ongeveer, 11e lh piek) nog niet ongesteld. Kv 2v5 en zwanger en kids blijven heel licht.. CB geeft aan niet zwanger. Afwachten en geen testen meer doen, het zal wel wat later komen..
Wat verwarrend! Morgenochtend nog eens testen met hetzelfde merk en hopen dat ie een mooie oploop laat zien!
Cb heeft vrij veel hcg nodig ten opzichte van de andere testen. Dat zou het kunnen zijn. Afwachten is helaas het enige wat je kunt op dit moment. Veel afleiding zoeken!