Ik lijk ook wat te zien. Hier gebruikten we ook voor het zingen de kerk uit.. inmiddels nummer 5 onderweg
Geen predictor meer bij de jumbo te krijgen! Kruidvat had ze ook niet, manlief had ik weg gestuurd en kwam thuis met clearblue Hij is em nu omruilen haha ben benieuwd waar hij nu weer mee komt… ooo ben benieuwd of het dit keer dan een meisje gaat zijn!!
Welkom zal het altijd zijn, al zal dat wel even een flinke shock zijn! En zal ook zeer pittig worden, af en toe vind ik het nu al pittig…. Kv2v5 en Kruidvat early zijn nu onderweg
Pfffff ik ben ineens strontzenuwachtig!!! Ga zo plassen *en nu wordt die kleine wakker hopelijk lukt het straks nog even om te posten!*
Dit zijn de resultaten…. Rare test trouwens van Kruidvat, die kende ik nog niet dus weet ook niet of ze iets zijn. Kv2v5 volgens mij ook gewoon negatief Bekijk bijlage 740266 Bekijk bijlage 740267
Ik zie idd niks. En idd wat een weird-ass test die bovenste zeg Moet je bij allecT's een streep krijgen bij positief ofzo
Wat een bizarre test die bovenste! Hoe moet je die aflezen? Hier zie ik ook niks, dus ik zou van negatief uitgaan.
Hij is schijnbaar net zoiets als de cb wekenindicator ziet er echt belachelijk uit hè Als bij T1 een streepje komt ben je 1-2 wk zwanger. Bij T4 ben je al 5-6wk en komt bij elke T dus een streep. Gek ding. Maar enigszins wel opgelucht dat ze beiden negatief zijn
Ik dacht ook op beiden dus iets te zien Bij zowel de T1 als de 2v5. Wat een gekke test trouwens die T-cijfer test! Nog nooit gezien, wel leuk.
Gekke is dat ik het nu op de foto dus ook zie heb de test nog bewaard maar is volgens mij niks op te zien hoor
Op die ook?! Die zie ik zelf echt helemaal niet… misschien de schijn omdat daar wel zo’n plastic schermpje op zit
Zijn volgens mij weer nieuw bij de Kruidvat, ik had ze namelijk ook nog nooit gezien! Blijft toch apart dat ook jij op beide testen wat ziet…. Maakt me weer aan het twijfelen