Hallo allemaal, Ik gebruik altijd de digitale ovulatietesten van clear blue nu is mijn testhouder kapot dus baal enorm. Heb wel afgelopen weekend de lage piek getest, nu heb ik ook veel doorzichtig slijm. Sorry voor de details haha! De test gaf nu net dit aan en moet eerlijk zeggen heb volgens mij nog nooit zo'n duidelijke 2e streep gehad.
Als je houder stuk is zou ik niet met deze verder testen. Dan zou ik andere ovulatietesten kopen. Deze is niet betrouwbaar nu.
Ook bij de strips vd houder moet de teststreep net zo donker zijn als de controlestreep. Vruchtbaar slijm kan je tot 5 dagen voor de eisprong verliezen. Dus vanavond en morgen nogmaals testen. Grote kans dat je piek eraan zit te komen. Ps. Wat is een lage piek??? Je bedoelt gewoon negatief??
Ik zou dan toch een nieuw pakje kopen waar dan gewoon weer een nieuwe houder in zit. Mijn ervaring is dat deze testen heel moeilijk zelf zijn af te lezen. Bij mij gaf de houder vaak een smiley terwijl de teststreep nog niet zo donker was als de controle streep. En toch was dan de volgende dag het eitje al gesprongen.. Gezellig maken kun je het sowieso, maar ik zou op deze manier niet durven zeggen of die wel of niet positief zou zijn..
Oeps ja met de lage vruchtbaarheid bedoel ik de piekvruchtbaarheid. Sorry nog niet helemaal goed wakker! Welke testen gebruiken jullie want dit is de 2e keer al dat de testhouder kapot is! En ze zijn best wel duur.
Hoe red je het trouwens om ze zo makkelijk kapot te krijgen dan? Heb ondertussen 3 houders liggen terwijl de testen al op zijn
Ik snap Dank ik niet wat je bedoeld Met lage vruchtbaarheid bedoel je de piekvruchtbaarheid? Dan heb je dus al positief getest Deze test kun je niet betrouwbaar aflezen zonder houder. Staat ook in de bijsluiter. Ook wel benieuwd hoe je die houder zo snel stuk krijgt dan.....ik heb er nog 1 van 5 jaar geleden en die werkt nog steeds