Hij staat volgens mij ook niet scheef. Links is hij wat lichter dan rechts. Zou ook gewoon nogmaals testen als je het niet vertrouwd
Ja zondag ga ik maar weer testen Ga straks mischien effe naar me nichtje die denkt ook dat het goed streepje is kan ik laten zien wat ik bedoel Zondag test ik norgmaals
Ik zie niet dat die scheef staat eigenlijk... En dan nog vind ik m te positief om negatief te zijn. Als het nu een scheve pennenstreek was dan ok, maar deze vind ik toch echt duidelijk positief.
Ik vind hem gewoon positief hoor. Waarom probeer je geen clear blue? Die streepjes zorgen zo te lezen voor nogal wat verwarring bij jou. En waarom haal je de test uit elkaar? Deze streep is ook echt wel te zien als de test nog in elkaar zit
volgens mij wel positief hoor en duidelijk opgelopen met je eerste test volgens mij. ik zou inderdaad gewoon een nieuwe test doen van clear blue digitaal weet je het zeker.
Klopt. Op mijn breedbeeldscherm van de PC loopt de testlijn in vergelijking met de controlestreep wel degelijk scheef. Ik zou inderdaad zondag even weer testen. Spannend hoor!
Me nichtje heeft het ook gezien Die zei ook al weet niet zei ze Ze zei ookal als er geen hcg in zit zal hij niet zou reageren Maar zelf heb ik zoiets van het zal wel niks weten hou het effe op negatief We zijn meer als vier jaar bezig dus ik geloof het dan niet ga zondag pas weer testen maar krijg het niet uit mijn hoofd hoop snel dat het zondag is
waarom haal je vandaag geen clear blue? dan heb je duidelijkheid, hoef je niet tot zondag in de zenuwen te zitten.
Wow.meid dat je tot zondag kan wachten als ik zo'n test had als de jouwe had ik vandaag de hele kruidvat al leeggekocht 😂🙊
Ik ga morgen ochtend testen In het echt is het streepje blauw en geen roze Heel vaag We zullen zien morgen wat de test zegt
Mocht je niet weer naar streepjes willen turen en je af vragen "ben ik nou wel of niet zwanger", dan zou je zoals hiervoor ook al gezegd desnoods zondag ook een CB Digitaal met wekenindicator kunnen doen. Die is ook vrij gevoelig. Succes met testen!
Sorry hoor maar dit is 'gwoon' positief. Succes met opnieuw testen maar na 4 jaar gun ik het jullie zo!!! Met zon duidelijke streep zul je ook met een nieuwe test in de middag positief testen hoor. Even 4u niet drinken en dan plassen. Dan weet je het al en de testen kosten maar 5,-
Oei wat spannend!! het streepje is overduidelijk!! Ik ben heel benieuwd naar jouw test morgen.. ik duim heel erg voor jullie!