meisje niet zo onzekr doen ik teste op 4 april met kruidvat en die was positief de dagen erna voor mij een negatieve test gehad.. ! van kruidvat ik dacht het is over 8 april mijn nod gehad en test met clear bleu zwanger dus die heeft meet hcg nodig
Ik testte met kv en sensitest 5 dagen vroeger positief en jaa dan precies hetzelfde licht lijntje als die van jou dan CB Digi ! Ik zou pas over 4-5 dagen met cb testen je moet eerst een hele mooie streep hebben op de kv en dan zal cb pas positief zijn ! succes!
Hoi Deesie, Als eerste wil ik even zeggen dat ik absoluut een streepje zie, en eigenlijk wel denk dat je zwanger bent. Wel wil ik je vragen of je dit streepje ook binnen de 5 minuten zag. Zoals in de beschrijving staat. Zelf heb ik namelijk van de week wel 5 testen van kruitvat 2 voor 5 gedaan welke allemaal na ongeveer 2 uur een roze, breed streepje gaven, wel licht maar zichtbaar (zie het topic van Gonca, kruitvat indrooglijntje...weet niet de hele naam meer precies, daar staan een paar foto's bij van de test) Moet zeggen die van jou is absoluut duidelijker. Nu test ik niets positief, maar ook geen NOD. Succes enn test gewoon over n paar dagen nog es, dan is ie vast en zeker vet positief
hoi ik vind je verhaal echt herkenbaar. ik heb er zelf ook last van. maar dat kan komen door je ontlasting. je ontlasting duwde dan tegen je baarmoedermond aan waardoor je dat gevoel heb. heb je ook last van verstoppingen. groetjes
Nou volgens mij waren het wel indroog strepen want heb net een test gedaan en zie niks meer snap er niks meer van
Kruitvat heb net foto gemaakt zie toch weer een lijn maar hij is wel lichter dan die van gisteren hoe kan dat dan
dat kan twee oorzaken hebben: - of je hebt nog heel vroeg getest en veel gedronken gisteravond (in het begin verschilt dat nog, hcg verdubbelt per twee dagen - of je hebt een vroege miskraam gehad en het vruchtje is niet goed ingenesteld. Over een paar dagen zul je dan gaan bloeden en begint je cyclus weer opnieuw.. wat ik zou doen is over twee dagen weer testen, dan moet je test echt iets duidelijker zijn sterkte met deze onzekerheid meis...
Dank je wel ik heb wel al 2 dagen in de nacht maagzuur en pf heb ik nooit gisteren avond veel gedronken ja tnks voor je uitleg
er zit een test van vandaag bij alleen lijkt hij wel ichter dan die van gisteren Bekijk bijlage 64520 Bekijk bijlage 64521 de onderste is van vandaag ben zo onzeker als maar wat zie toch een streep maar hijs wel lichter