Ja wat is daar zo raar aan? Ik vroeg mij af of ik nou de enige was die wat zag of niet, ik heb nog nooit zo'n vage test gehad namelijk. Dus ja ik weet niet wat je zo verbaast loopt te doen? Als je niks beters te melden hebt reageer dan niet?
Tja, last van je hormonen heb je zo te lezen flink .... maarja, nu nog afwachten welke hormonen het zijn (hcg of pms) ....
ik denk in de roze waas een streepje te zien, maar ik weet het niet zeker, Hoe was hij na verloop van tijd? en heb je nog overwogen er wat water doorheen te laten lopen om de kleurstof er goed door te krijgen..
Zo hallo doe ff normaal ofzo. je vraagt of men mee wil kijken en reageert meteen al verontwaardigd als niemand direct reageert en verder ben je ook niet bepaald mild in je posts naar andere toe. hormonen of nie, mag wel wat minder. Ontopic: foto is behoorlijk klein dus wil je geen valse hoop geven. morgen of overmorgen nogmaals testen.
Ik zie wel een streepje maar ik wil niet zeggen of ik hem positief of negatief vind want daarvoor is de foto wat onduidelijk. Ik hoop dat hij snel duidelijker word!