zou het dan toch positief zijn???? als je beetje van het scherm af gaat dan zie je het streepje wel zitten, en in het echt is ie wat duidelijker (nog steeds wel vaag) maar hij is te zien!! zien jullie het ook??
Hier zie ik wel een streepje maar op de andere foto's niet.. kun je geen andere test doen ( ander merk ) bijvoorbeeld een KV test die van 2 stuks voor 5 euro ofzo?
ja ik zie een tweede streepje op de eerste foto, kan niet missen hoor!!! is dit voor je NOD? ik had dit ook op NOD en 4 dg later toch ongesteld.. vroege miskraam.. dus niet te vroeg juichen!! en over paar dagen opnieuw testen en hopen dat de streep donkerder wordt..
Op de eerste foto zie ik 'm maar wel erg vaag. Zou over paar dagen nog even testen en hopen dat ie donkerder wordt.
@noena, ik snap je twijfel, het lijkt een streepje te zijn, maar ik weet het ook niet zeker.... Was dit ook weer de extra sensitive? Ik zou over twee dagen gewoon weer een test doen en ondertussen gewoon heeeeeeel hard blijven hopen. Ik hoop en duim met je mee!
dankje dames.. laten we het hopen.. weet niet psies wanneer mijn nod dag is, maar had begrepen van iemand hier, dat mijn nod dag ongeveer over 4 dagen moet zijn.. ik test morgen gewoon weer, en haal ook ff die kruidvat testjes en indd niet te vroeg juichen..
Ik zie ook een tweede streepje op de eerste foto en best goed moet ik zeggen hoef niet echt mijn laptop alle kanten op te draaien. Ik zou zeggen probeer inderdaad die van kruidvat zijn erg gevoelig ik had een positieve test 4dagen voor nod zie album en best duidelijk. Heel veel succes en ik hoop dat je een mooi kerst kado krijg.
bedankt dames, super lief dat jullie reageren laten we het voor alle dames met ene kinderwens hopen dat ze allemaal knal testen krijgen deze kerst
hay,,ik zie op de bovenste foto ook zonder moeite een streepje hoor!!ga erg hard voor je duimen!!!!!!!!
Op de eerste foto denk ik ook wel een streepje te zien, super licht. Maar op de 2de foto zie ik niks! Succes, zou morgen weer even testen!
Ik zie ook wel een streep op de 1e foto!Heel licht dat wel,maar hoef er niet eindeloos voor te turen!Mijn duimen draaien!
ik testte met sensitest midstream 4 dagen voor nod ook negatief , al lijkt het net alsof ik bij jou een heel vaag streepje zie .....Ik zou het over 2 dagen nog eens proberen als ik jou was !!
Sorry meid ik zie de 2de streep niet. Maar jij hebt het in handen en kunt de test beter beoordelen dan ik. Ik heb Kv testen gebruikt. Succes en ik duim voor je.
Op de eerste zie ik (als ik mn best doe) wel een streepje, de tweede niet. Ik hoop voor je dat het raak is, maar maak je niet al te gek.. Ik heb ook al een een licht positieve test gehad voor nod en werd toch ongesteld