klopt.. maar stond er paar dagen gelden ook (iets lichter) maar ben toch ongi geworden.. en nu 4 dagen later een ietsie pietsie donkerder streepje
Hij lijkt idd iets donkerder .. maarja .. na 4 dagen moet hij eigenlijk wel een flink stuk donkerder zijn geworden.... Ik zou het even aankijken en over 3 dagen nog een keer testen! Kijken of hij dan weer duidelijker word! Spannend
nou ik ga er van uit dat het niks is.. maar ben zo afgeknapt op sensitest, terwijl ik altijd tevreden was over ze
ok hij zou na 4 dagen misschien wel donkerder moeten zijn geworden, maar je kan ook zeggen dat hij na 4 dagen ongi wel weg zou moeten zijn en zeker niet donkerder zijn.
Dat kan ook! Vandaar ook mijn opmerking dat ze even over een aantal dagen nog eens moet gaan testen Ik zou eens een ander merk pakken! En kijken wat die doet! succes
Hoi 3 dagen na mijn mk had ik nog een positieve test. Na 7 dagen was dat anders. De gyneacoloog had me sowieso aangeraden om pas een week later weer te testen ivm de hcg die nog in je lichaam zit. Sterkte en succes
Ha Noena, Wat raar!!! Misschien inderdaad toch een miskraam...?? Ik heb er helaas niet zo veel verstand van. Ben je nog steeds ongi?