dag, elke ochtend, nu al 10 dg achter elkaar test ik met ochtendurine.. ik dacht hoe geconcentreerder hoe beter. nu lees ik echter op internet dat je best eind vd ochtend begin vd middag kan testen omdat lh dan hoger is.... ik heb wel af en toe een iets donkerder streepje gehad maar nog geen knaltest zoals vorige cyclus (toen testte ik wel begin vd middag).... zou het echt hierdoor kunnen komen?
Ja en het schijnt ook dat de ovu vals positief aangeeft wanneer het met zo geconcentreerd urine test. Je LH stijgt naar mate de dag verstrijkt...dus eind van de dag of na je werk ofzo...is goed genoeg...kan ook 12u 'smiddags...maar volgens mij hoe later hoe beter resultaat...maar juist NIET met ochtend urine dat weet ik wel! Succes ermee liefs!
Het kan de hele dag, maar niet met ochtend urine. En je moet zo'n 2 uur van te voren niet gedronken hebben. Staat als het goed is ook in de beschrijving. Als ik die testen doen dan drink ik vanaf smiddags zo'n 15:00/15:30 niets meer. Thuis test ik dan tussen 17:00 en 18:00 uur. Ik zou nu gewoon vanaf morgen "goed" gaan testen! Succes!
Ik heb altijd met ochtendurine getest en mooie positieve ovutesten gehad. Kon een duidelijke opbouw zien. Het zegt niets op welk moment van de dag je test. Je LH is niet aan het eind van de dag hoger. Dat ligt er maar net aan wanneer je piek is. En die kan ook midden in de nacht beginnen Ik denk dat je ei gewoon nog niet is. Liefs
LH synthetiseert 's nachts (je hebt het sowieso in je urine), daarom moet je eigenlijk testen 's ochtends vermijden. Ik heb zelf die ene maand dat ik getest heb, steeds na werk om een uur of 7 getest. Kon duidelijk een opbouw zien. Als je met ochtendurine steeds juist NEGATIEVE testen had, lijkt me de kans dat je je ei gemist hebt, heel klein, het gaat om het vermijden van vals positief: als ze wel posi waren geweest had het hooguit wat minder betrouwbaar geweest omdat de LH wat geconcentreerder kan zijn in ochtendurine. Ik zou doortesten en dan dus 's middags!